Jump to content

gezocht, ontwerp voor voeding

bees
 Share

Recommended Posts

hoi, voor een project ben ik opzoek naar een schema/ontwerp voor een voeding die kan leveren....

+15, -15, +12, +48....

minimaal 4A, minimale rimpel, en stabiel op 190 tot 250 volt.... (is voor een pa-microfoon pre-amp en zal waarschijnlijk met vreselijk slechte stroomlevering te maken hebben.....)

tips, links etc zijn allemaal welkom

groet, bees

• 3 weeks later...

Waarom 4Ampere???

moet de eerste mic pre nog tegenkomen die zoveel stroom nodig heeft, we hebben bij de audiofabriek wel een kitje voor +15/0.5A en -15/0.5A en +48V/100mA. Deze is speciaal voor een micpre bedoeld en kan tot 4 kanalen aan, voor de 48v fantoom spanning heb je ca 20mA per microfoon nodig (zeer ruim bemeten, in de praktijk is het 5 a 10mA)

• 2 weeks later...
Waarom 4Ampere???

moet de eerste mic pre nog tegenkomen die zoveel stroom nodig heeft, we hebben bij de audiofabriek wel een kitje voor +15/0.5A en -15/0.5A en +48V/100mA. Deze is speciaal voor een micpre bedoeld en kan tot 4 kanalen aan, voor de 48v fantoom spanning heb je ca 20mA per microfoon nodig (zeer ruim bemeten, in de praktijk is het 5 a 10mA)

Ik was een beetje verkeerd ingelicht....de voeding moet 4 pre's kunnen voeden....

van inderdaad 0.5 A p/s

Ik had zo'n apparaat meegekregen, alleen de eigenaar schijnt