bees Posted 21 februari 2007 Report Share Posted 21 februari 2007 hoi, voor een project ben ik opzoek naar een schema/ontwerp voor een voeding die kan leveren.... +15, -15, +12, +48.... minimaal 4A, minimale rimpel, en stabiel op 190 tot 250 volt.... (is voor een pa-microfoon pre-amp en zal waarschijnlijk met vreselijk slechte stroomlevering te maken hebben.....) tips, links etc zijn allemaal welkom groet, bees Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Tube Posted 11 maart 2007 Report Share Posted 11 maart 2007 Waarom 4Ampere??? moet de eerste mic pre nog tegenkomen die zoveel stroom nodig heeft, we hebben bij de audiofabriek wel een kitje voor +15/0.5A en -15/0.5A en +48V/100mA. Deze is speciaal voor een micpre bedoeld en kan tot 4 kanalen aan, voor de 48v fantoom spanning heb je ca 20mA per microfoon nodig (zeer ruim bemeten, in de praktijk is het 5 a 10mA) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 23 maart 2007 Author Report Share Posted 23 maart 2007 Waarom 4Ampere??? moet de eerste mic pre nog tegenkomen die zoveel stroom nodig heeft, we hebben bij de audiofabriek wel een kitje voor +15/0.5A en -15/0.5A en +48V/100mA. Deze is speciaal voor een micpre bedoeld en kan tot 4 kanalen aan, voor de 48v fantoom spanning heb je ca 20mA per microfoon nodig (zeer ruim bemeten, in de praktijk is het 5 a 10mA) Ik was een beetje verkeerd ingelicht....de voeding moet 4 pre's kunnen voeden.... van inderdaad 0.5 A p/s Ik had zo'n apparaat meegekregen, alleen de eigenaar schijnt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts