Jump to content

De duurste audio-speeltjes

Erjee
 Share

Recommended Posts

klinkt w.s. net zo beroerd als een gewone mp3

Nou, dan valt het wel mee dus...

ja is dat zo?

de laatste mp3 die ik echt goed beluisterd heb was 2 jaar geleden en dat was toen een vrij dure. Ben het merk en type nr vergeten. zijn er mp3 spelers die goed klinken dan?

Als dat zo is laat ik me graag overtuigen welke ik dan een keer aan zou moeten schaffen.

Nou, dan valt het wel mee dus...

ja is dat zo?

de laatste mp3 die ik echt goed beluisterd heb was 2 jaar geleden en dat was toen een vrij dure. Ben het merk en type nr vergeten. zijn er mp3 spelers die goed klinken dan?

Als dat zo is laat ik me graag overtuigen welke ik dan een keer aan zou moeten schaffen.

Ik dacht dat je het over mp3's had, maar je hebt het kennelijk over mp3-spelers... Ook goed. Een iPod klinkt prima (wel andere oordopjes gebruiken)...

Dure audiospeeltjes... Wat dacht je van deze :blink: . Ik weet alleen niet of dit nog onder speeltjes valt.

...

$350.000,- :blink::o

Zie >>HEAR<< voor meer.

Groeten...

Wow! :o Je krijgt zelfs een heel jaar garantie..! Belachelijk... :angry: Voor zo'n prijs bij zo'n product verwacht ik toch wel dat minstens mijn (nog niet bestaande) kinderen later de zaak kunnen bellen voor service en reparatie.

Dure audiospeeltjes... Wat dacht je van deze :blink: . Ik weet alleen niet of dit nog onder speeltjes valt.

...

$350.000,- :blink::o

Zie >>HEAR<< voor meer.

Groeten...

Wow! :o Je krijgt zelfs een heel jaar garantie..! Belachelijk... :angry: Voor zo'n prijs bij zo'n product verwacht ik toch wel dat minstens mijn (nog niet bestaande) kinderen later de zaak kunnen bellen voor service en reparatie.

hahaha precies

goldmund klik maar

5jaar (of wat) geleden in duitsland gehoord. Ik meen mij te herrineren dat de prijs rond de 100.000 euro lag.

Zeer indrukwekkend om te zien en als je zoekt naar een neutrale speaker dan is dit de werkelijke apex die ik in mijn leven heb mogen beluisteren.

Helaas zoek ik geen neutrale speaker. Niet dat ik hem kon betalen by the way

Daar is een oplossing voor.

Maak kennis met de "clever little clocks"

http://www.positive-feedback.com/Issue23/clock_nespa.htm

Quote uit de recensie:

"We unpacked the Clock and put it into our listening room and decided to give it some time to break in"

Heel belangrijk, het moet wel ingespeeld worden... ;)

dit schijnt ook top te zijn , zie je vaak in hele dure sets http://www.dartzeel.com/ :rolleyes:B)

nooit gehoord maar ziet er super degelijk uit.

opusmm585.jpg

nog iemand speaker kabels nodig.

eight feet voor rond de 30.000 opus mm

Op hoeveel zal je terecht komen als je de duurste set mogelijk zou samen stellen. en dan geen rekening houden met of het perfect bij elkaar past. iemand zin om dit uit te zoeken?

speakers ,voor eind amp, dac, transport, plaat of cd, interlink, spikes, dempers, stellage, netwerkfilters enz enz...

die kharma is denk ik wel het meest duur op speaker gebied. halen we de 2 mil?