Jump to content

Audiofreak op bezoek bij Sodejuu

audiofreak
 Share

Recommended Posts

Hoi Audiofreak,

Leuk verhaal. Ik kan me voorstellen dat je van de verhalen van m'n pa hebt genoten. Ik ken ze helaas allemaal al :rolleyes:

De persoon die aanschoof bij de sessie was Siegmund E.. Deze persoon forumt niet. Ik weet niet eens of hij een PC heeft :huh: . Ik heb Siegmund leren kennen toen we afgelopen keer naar de show in Brussel zijn geweest. Siegmund is een liefhebber die wel zo'n beetje een wandelende audioencyclopedie genoemd mag worden. Van de meeste apparatuur kent hij de specs ongeveer van buiten :o;)

@Hans

Er is verschillende muziek gedraaid. Welke nummer precies weet ik ook niet meer, maar artiesten die de revue passeerden waren:

Lori Lieberman

Morphine

Mari Boine

Tuck & Patty

Sarah McLachlan

Joe Jackson

Leo Kottke

Bj

Guest Kraus vonBentinck

Mooi verslag.

Alweer enige tijd geleden waren Arden en ik ook op bezoek bij Sodejuu en wat ons opviel was dat de CD-speler zo goed met de draaitafel kon meekomen. Dat is echt een mooie combinatie met de Guido Tent upgrade/DAC.

Hoi Audiofreak,

Leuk verhaal. Ik kan me voorstellen dat je van de verhalen van m'n pa hebt genoten. Ik ken ze helaas allemaal al :rolleyes:

Ik ook! :P Leuk verhaal, Audiofreak. Is Sodejuu deze keer vergeten om Bluezeum te draaien? :huh::D

Niet vergeten en niet gedraaid :rolleyes:;)

• 4 weeks later...
en die klinkt nu minder met de monitors, of niet sodejuu????? :):lol:

Echt niet B)

Leuk verhaal!

Die Limbo's uit Roermond zijn inderdaad erg gezellig. Welke vlaai heb je aangeboden gekregen? Of is Sodeju vergeten vlaai in te slaan? :P

Bienenstich ;)