Lestat Posted 7 maart 2007 Report Share Posted 7 maart 2007 Beste medeforumleden, Hoe raar zit de menselijke geest niet in elkaar... Al 12 jaar heb ik een hele goede vriendin, die altijd gek was van Queen. Nu is zij gisteren na een lang ziekbed toch voortijdig overleden ( ze had vorige week gehoord dat ze nog twee tot vier maanden te leven had) en heeft gistermorgen nog met man en kinderen o.a. naar Queen liggen luisteren. Was dit eerder voor mij gewone muziek, nu zal altijd haar beeld en naam verbonden zijn met deze band. Althans voor mij, dan. Lieve An, voor altijd. Theres no time for us Theres no place for us What is this thing that builds our dreams yet slips away From us Who wants to live forever Who wants to live forever....? Eric Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 7 maart 2007 Report Share Posted 7 maart 2007 Beste Eric, Sterkte de komende dagen! Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
tannie Posted 7 maart 2007 Report Share Posted 7 maart 2007 Beste Eric, Sterkte de komende dagen! Paul sterkte!! zijn mindere berichten zeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 7 maart 2007 Author Report Share Posted 7 maart 2007 Dank! Nu is het vooral haar man en twee kinderen zoveel mogelijk ondersteunen... Zaterdag wordt ze begraven. Met nuziek van "haar" Queen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tannie Posted 7 maart 2007 Report Share Posted 7 maart 2007 Dank! Nu is het vooral haar man en twee kinderen zoveel mogelijk ondersteunen... Zaterdag wordt ze begraven. Met nuziek van "haar" Queen. humm ja hoop dat queen zijn beste optreden ooit zal geven,het zal er iniedergeval 1 voor de mensen zijn met het meeste gevoel en emotie wat zal blijven hangen. vast met de mooiste herrineringen aan je vriendin! succes met de steun aan de nabestaanden en het verlies van je vriendin! een queen nummer:Friends Will Be Friends Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 7 maart 2007 Report Share Posted 7 maart 2007 Eric, Gecondoleerd. Who wants to live forever Na een ziekbed zal het voor haar een verlossing geweest zijn. Dat is een troost, maar het brengt haar niet terug. Sterkte, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 7 maart 2007 Report Share Posted 7 maart 2007 Eric, sterkte.... Zo te lezen was ze ook nog heel jong Het blijft een apart fenomeen, hoe muziek je soms aan gebeurtenissen bindt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 7 maart 2007 Report Share Posted 7 maart 2007 Beste eric, Gecondoleerd met dit verlies en ik wens je dan ook veel kracht toe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 7 maart 2007 Report Share Posted 7 maart 2007 sterkte........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 7 maart 2007 Report Share Posted 7 maart 2007 Heel veel sterkte Eric, Door dit soort verhalen krijg ik altijd kippenvel en wordt je weer wakker geschud met het idee dat het leven ook kort kan zijn. Geniet daarom met volle teugen van elke dag. Ik hoop dat je vriendin uiteindelijk niet veel heeft hoeven lijden en dat ze in bijzijn van haar naasten rustig is ingeslapen. Het leven kan soms zo oneerlijk zijn! Gerald Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 7 maart 2007 Report Share Posted 7 maart 2007 Eric, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 7 maart 2007 Report Share Posted 7 maart 2007 Gecondoleerd Eric.. Een ex-vriendin van me is ook onlangs overleden, ik begrijp precies wat je bedoeld met 'muziek en perceptie' In haar geval was het Aretha Franklin.. Sterkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 8 maart 2007 Report Share Posted 8 maart 2007 Eric, Veel sterkte, voor jou, uiteraard de familie en allen die haar missen Ik zou ook kunnen toevoegen dat ik verleden jaar enz ... Muziek is een mooie troost maar ook een pijnlijke. Bijna iedereen HEAR kent of heeft dierbaren verloren op veel te jonge oneerlijke wijze. Het leven is eindig en we beseffen het pas ten volle als er plots vrienden en vriendinnen niet meer bij ons zijn. Een gezonde dosis carpe diem ken echt geen kwaad Eerste song die in mij opkomt is U2 (Bono over het overlijden van zn vader en de verwerking) Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 8 maart 2007 Author Report Share Posted 8 maart 2007 Dank allen voor de steunbetuigingen, doet me goed. Eric Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 8 maart 2007 Report Share Posted 8 maart 2007 Was dit eerder voor mij gewone muziek, nu zal altijd haar beeld en naam verbonden zijn met deze band. Als het tijd is om afscheid te nemen zoek je een weg om de gedachte aan de overledene levend te houden. Inderdaad een hele menselijke reactie. Voor jou, haar man, kinderen en familie: sterkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 8 maart 2007 Report Share Posted 8 maart 2007 sterkte met het verwerken van dit verlies voor jou en alle direct betrokkenen. Nummers die je hoort op een begrafenis zullen voorgoed een herrinering blijven en zijn in in mijn geval altijd heel dierbaar gebleven. Het is denk ik goed om eens in de zoveel tijd zo'n nummer weer eens te luisteren en jezelf te laten gaan. Muziek kan zo een troost en een vriend worden. nogmaals sterkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts