Jump to content

Interlinks

Guest Hubertinus
 Share

Recommended Posts

Hoi Huub,

Cardas staat bekend om zijn warme, romantische klank. Als je van een dynamische weergave houdt, is het niet de kabel die je zoekt.

Je omschrijft wel een leuk fenomeen dat minder bekend is. Als je begint met een kabel die er al een tijdje aanhangt, dan klinkt deze zoals je gewend bent. Als je vervolgens de kabel verwisseld, zal deze ruimer en opener klinken, al naar gelang hoe lang de eerste kabel aan de set heeft gezeten. Ga je daarna terug naar de eerst kabel, zal het verschil en stuk kleiner zijn, als het er al mag zijn. De verklaring is te zoeken in het kontakt van kabel met apparatuur. Zodra je de kabel wisselt, krijg je een schone verbinding. Dat is de reden waarom je met regelmaat alle contacten van de apparatuur en kabels schoon moet maken. Je zult ervan staan te kijken als je je hele set eens onderhanden neemt.

De verklaring is te zoeken in het kontakt van kabel met apparatuur.

S-39 zegt: Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.

Yo King of Pluto,

Zoeken kan toch? Of je het zal vinden is vers 2.

Groet,

Emporer of Venus (alias Jacco)

• 2 weeks later...

Kijk je kunt de hele dag je lolly meten, maar dat geeft niet aan waarom je er de ene keer meer plezier aan beleeft dan de andere...

Hubertinus

WMB mag deze in het spreukenmuseum! :D

Ik stem voor

ik wil hem op een tegeltje...

Groeten Hans

• 1 month later...
Lieve jongens,

Waar het aan ligt maakt mij niet zo veel uit. Ik hoor wat ik hoor. Ik vind de verklaring van Sodejuu plausibel. Voor mij telt de karakteristiek van een kabel.

Kijk je kunt de hele dag je lolly meten, maar dat geeft niet aan waarom je er de ene keer meer plezier aan beleeft dan de andere...

Hubertinus

:lol::lol::lol::lol::lol:

waar maak je ze mee schoon? alcohol? of is daar een exotisch potje voor dat "hificlean"heet en 97,- kost

nee serieus gewoon met apothekers alcohol zeker. kan me goed voorstellen (hallo ik ben robin)dat dat werkt