Jump to content

Police concert

luxmanL81
 Share

Recommended Posts

volgens mij zijn er nog steeds kaarten te koop voor de 13e, alleen nog maar losse plaatsen, dus niet 2 naast elkaar.

Ik was zelf vrijdagochtend om ruim 9u aanwezig en was nr. 3 in de rij. Zo verschrikkelijk hard liep het volgens mij nou ook weer niet.

Police in Arena? Dat is dus ook de reden waarom ik naar Genesis ga in Rome. De band treedt ook op in die Amsterdamse galmbak, maar daar heb ik geen trek in. Ik kijk dit weekend waar The Police nog meer optreedt.

• 2 weeks later...

Kwam niet door de online en telefoon gekte heen. Geen kaarten, dus.

Morgen begint de verkoop voor het extra concert :D

Uhhh, vorige week Zaterdag dus al.

Kijk maar eens op ticketmaster.nl

Kwam niet door de online en telefoon gekte heen. Geen kaarten, dus.

Morgen begint de verkoop voor het extra concert :D

Uhhh, vorige week Zaterdag dus al.

Kijk maar eens op ticketmaster.nl

Nog volop kaarten in ieder geval. Zelfs eerste rang.

ook ik heb kaartjes (van het eerste uur) en ik mag in de sweetspot zitten:) 4e rang

Is dat niet hoog in het stadion schuin bovenin? Neem je verrekijker maar mee in ieder geval.

was maar een geintje, dat sweetspot.

Het wordt in een stadion toch niet hetzelfde als in een zaal, waar je relatief dichtbij lekker kunt mee-swingen.

Zal een kijker meenemen...

was maar een geintje, dat sweetspot.

Het wordt in een stadion toch niet hetzelfde als in een zaal, waar je relatief dichtbij lekker kunt mee-swingen.

Zal een kijker meenemen...

In de Arena kan het nogal eens verschillen wat betreft geluidskwaliteit. Bij Phil Collins stond ik op het veld en was het werkelijk dramatisch slecht geluid, bij een toch al niet zo bijster goed concert, maar bij Simon & Garfunkel zat ik op de bovenste rij hoog in het stadion schuin aan de zijkant, en toen klonk het toch wel heel behoorlijk. Ahoy, over een zaal gesproken, ga ik echt NOOIT meer heen, je gooit echt je geld in het water, want een ongelofelijk slecht bacher geluid daar zeg, na de 3e ramp ervaring dit keer bij Christina Acquilera heb ik me voorgenomen alle concerten daar bij voorbaat te negeren.

• 5 months later...