carl Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 Hai allemaal, Wat is nu precies de stand van zaken bij Thorens en wat heeft dat merk eigenlijk met het roemruchte verleden te maken. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 Geplaatst door carl:Hai allemaal, Wat is nu precies de stand van zaken bij Thorens en wat heeft dat merk eigenlijk met het roemruchte verleden te maken. Groet, Beste Carl, Wat betreft Thorens, heeft de originele fabrikant in Zwitserland ,alle rechten terug gekocht. En is hierdoor weer eigenaar van Thorens geworden. Dus alle know how is er nog en ze zijn weer opnieuw opgestart . Dat betekent ook dat er op zeer korte termijn hele mooie (lees topklasse) draaitafels van Thorens te koop zijn . Voor hele lage prijzen als het klopt wat er mij verteld is . MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 januari 2003 Author Report Share Posted 27 januari 2003 Hai Haudio, Ik wacht op de plaatjes en daarna de draaitafels. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 Net gekeken en zie dat ze afgestapt zijn van de subchassis. Ik zag ook de "nieuwe" Thorens-armen met de typeaanduidingen Thorens RB250 en Thorens RB300. Waar ken ik die benamingen toch van Zijn het werkelijk Thorensarmen of zijn het Rega armen met een Thorens print erop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nederbelg Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 Ik heb een Michell RB300 op mijn Gyro. Een heel gangbare naam . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 Geplaatst door Nederbelg:Ik heb een Michell RB300 op mijn Gyro. Een heel gangbare naam . Het zijn vast geen Rega armen. Ook op een NAD draaitafel zit een RB 250 en die is vast ook niet van Rega MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 weet er al iemand wat de prijzen zijn van de thorens draaitafels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 Geplaatst door telefunken:weet er al iemand wat de prijzen zijn van de thorens draaitafels. Ik heb iets gehoord van 800,00/1000,00/1200,00 euro. Maar zeker weten doe ik het nog niet maar ook deze info komt binnenkort beschikbaar. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 januari 2003 Report Share Posted 28 januari 2003 Ben toch heel benieuwd, Vooral de prijs van 1200 euro voor de TD850 zou een koopje zijn imo. Heeft een standaard Rega trouwens ook magnetische anti skating?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 28 januari 2003 Report Share Posted 28 januari 2003 Ik kan het gevoel dat er een addertje onder het gras zit niet onderdrukken. Hoe kan Thorens voor dergelijke bedragjes mooie spelers op de markt zetten (made in Switserland ipv Thailand oid!), terwijl de concurenten een veelvoud voor hun spelers rekenen? Voorzichtig uitgaand van het alle waar naar zijn geld principe kan het volgens mij bijna niet anders dan dat Thorens geen top maar subtop spelers maakt. Klasse Project of instap Rega bijvoorbeeld... Iemand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 28 januari 2003 Report Share Posted 28 januari 2003 Geen topklasse? Dan verkoopt Haudio het toch niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 28 januari 2003 Report Share Posted 28 januari 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:Ben toch heel benieuwd, Vooral de prijs van 1200 euro voor de TD850 zou een koopje zijn imo. Heeft een standaard Rega trouwens ook magnetische anti skating?? jazeker ook........... de RB 250..... MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 28 januari 2003 Report Share Posted 28 januari 2003 Geplaatst door Puur:Geen topklasse? Dan verkoopt Haudio het toch niet? High End...................Low Price MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 28 januari 2003 Report Share Posted 28 januari 2003 Geplaatst door Michel:Ik kan het gevoel dat er een addertje onder het gras zit niet onderdrukken. Hoe kan Thorens voor dergelijke bedragjes mooie spelers op de markt zetten (made in Switserland ipv Thailand oid!), terwijl de concurenten een veelvoud voor hun spelers rekenen? Voorzichtig uitgaand van het alle waar naar zijn geld principe kan het volgens mij bijna niet anders dan dat Thorens geen top maar subtop spelers maakt. Klasse Project of instap Rega bijvoorbeeld... Iemand? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 3 februari 2003 Report Share Posted 3 februari 2003 errrrrrug tupperwear achtig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 3 februari 2003 Report Share Posted 3 februari 2003 absoluut henk het is geen DUAL of PROJECT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts