marcelti Posted 28 maart 2007 Report Share Posted 28 maart 2007 Ik vond deze post op audiofreaks.nl wel heel erg van toepassing hear. Ik heb postje aangepast, en idd ALF dit is nou precies wat je op hear ook veel leest. Ego strelen...zonder ooit een keer met gezond verstand tehebben geluisterd naar verschillen. Ze hebben het drukker met het ontkrachten dan werkelijk teluisteren naar wat er gebeurt. en de reactie: Wat de meesten tegen gaat staan is dat pushen, probeer het zelf, doe mee etc etc, wat is dat voor een geloofsovertuiging?Een clubje mensen denk iets te hebben ontdekt en de gehele wereld moet zo ongeveer met hun meegaan, mensen die hun eigen koers blijven varen worden veroordeeld tot ketteraars. Meedoen in deze onzinnige vertoning, no way, als je voor jezelf een vergelijking hebt gedaan en je hebt voor jezelf een speler gekozen die de muziek zo weergeeft dat het jou elke keer weer in vervoering brengt heb je voor je eigen bewijs genoeg. Ja ja kom maar weer met het technische praatje en het "doe maar mee", wie moet ik daarmee overtuigen? mijzelf iig niet, andere mensen? is dat nodig dan? zitten die er op te wachten? Nee hoor mijn hobby neemt niet zulke extreme vormen aan, gewoon lekker genieten van je muziek daar zijn die spelers voor op de markt gezet. Of wil je voorkomen dat mensen teveel geld uitgeven voor een speler die dat volgen de heren niet waard is omdat er goedkopere spelers zijn die hetzelfde weergeven, vergeet dat dan ook maar, want de mens koopt toch wel wat hij/zij wil hebben of het nou duur is of niet het is maar net hoe dik je knip is Nee van mij mogen zo ophouden met dat egotrippen En idd MF ik laat het verder hier ook bij, hoe minder voedingsbodem hoe minder lol aan de andere kant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts