Jump to content

CD-spelers vergelijken..!!

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Bach Erik Klijsmit en Jan Breem hebben het al eerder gezegd; met de komst van internet is er een sterke methode erbij gekomen om aan de onwetendheid van audiofielen iets te doen. Er zal echter altijd wel een groep blijven die zich niet laat beinvloeden door mensen van 'buiten'.

Grappig (echt).

We komen er inderdaad niet uit. Als dreigt dat we elkaar niet aardig meer vinden houdt het een beetje op. Ik schreeuw overigens even hard als de tegenpartij. En als ik dat een weekje doe begint die partij ook te schuimbekken.

Onweerstaanbaar grappig. :)

Alle andere audiofielen ook. Die hebben dezelfde oren. Die schreeuwen dezelfde claims. En die betalen bakken met geld voor CD spelers.

Wat een geouwehoer. Als we jouw raad moeten opvolgen zitten iedereen met een kutgeluid. Ik heb nog wel een Sony NS36 voor je.

Het spijt me, jullie horen niet op een hififorum thuis. Jullie gijzelen elke discussie met bijzonder humor-loze praat waar niemand wat aan heeft. Zo lang er NS36's op de markt zijn heeft het zin om te luisteren.

Zoals niet-audiofielen een diverse groep zijn (waar jij in de uiterste hoek zit) zijn audiofielen dat ook. Je kunt 'ons' dan ook niet over

En die betalen bakken met geld voor CD spelers.

Wat je de menigte onophoudelijk blijft toeschreeuwen. Waarom eigenlijk?

Er zal echter altijd wel een groep blijven die zich niet laat beinvloeden door mensen van 'buiten'.

Is er inmiddels een groep die zich wel heeft laten beinvloeden?

:confused:

En alweer een leuk topic helemaal en reddeloos verkankerd.

Juist die aanstelleritus en die woordkeuze verziekt topics.

Ook ik heb het al eerder gezegd, maar het is inderdaad een schande dat jij niet van het forum wordt verwijderd.

Hoezo? Hij zegt alleen maar waar het op staat. Heb je daar problemen mee?

Groet,

Jacco

Ook ik heb het al eerder gezegd, maar het is inderdaad een schande dat jij niet van het forum wordt verwijderd.

Ik weet het goedgemaakt: als jij nu jouw dure CD speler verkoopt aan een andere audiofiel, en je geeft het geld weg aan een goed doel, dan vind ik jou weer aardig. :)

Met dat verschil dat de "tegenpartij" nu de enige is met recht van schreeuwen. Gezien de uitslag van de bende van 10/3 dan.

Groet,

Jacco

Nee, gezien JOUW interpretatie van de uitslag, kleine nuance. Dat jij daar allerlei rechten ontleend moet je zelf weten, net zoals anderen daar hard weer hard om moeten lachen (of huilen) en hun (tegengestelde) rechten denken te moeten claimen.

Groet,

Jacco

Ik begrijp ook niet waar Snul problemen mee heeft als ik zeg waar het op staat, Jacco.

JOUW interpretatie

Leuk dat je daarover begint. Zolang jij niet blind test, vertrouw jij jouw oren en jouw interpretatie van wat jij hoort (in plaats van slechts jouw oren). Jacco probeert nu juist die interpretatie weg te nemen, en ipv dit soort posts (waaruit blijkt dat je niet weet waar je over spreekt) zou je ook eens wat respect mogen tonen voor zijn moeite en tijd.

Ik begrijp ook niet waar Snul problemen mee heeft als ik zeg waar het op staat, Jacco.

Ik heb niet gezegd dat ik ergens problemen mee heb. Ik zeg alleen dat jouw gejammer negatief aan dit topic bijdraagt. En dat gejammer is niet 'waar het op staat'.

kan het tij nog gekeerd worden nu het net zich hear definitief om het door hun zorgvuldig gecreeerde en in stand gehouden suggestieve luisteruniversum lijkt te sluiten. Hoe hebben ze die natuurkundig gehaaide Hollanders zo kunnen onderschatten?

Bach Erik Klijsmit en Jan Breem hebben het al eerder gezegd; met de komst van internet is er een sterke methode erbij gekomen om aan de onwetendheid van audiofielen iets te doen. Er zal echter altijd wel een groep blijven die zich niet laat beinvloeden door mensen van 'buiten'.

Hoe kan het dan toch zo zijn dat hun gedachtegoed nauwelijks aanslaat? Omdat het merendeel er simpelweg niet in gelooft of gewoon beter weet? Hoe dat dan weer komt? Door allerlei wilde complottheori

Met dat verschil dat de "tegenpartij" nu de enige is met recht van schreeuwen. Gezien de uitslag van de bende van 10/3 dan.

Groet,

Jacco

Nee, gezien JOUW interpretatie van de uitslag, kleine nuance. Dat jij daar allerlei rechten ontleend moet je zelf weten, net zoals anderen daar hard weer hard om moeten lachen (of huilen) en hun (tegengestelde) rechten denken te moeten claimen.

Zie jij ergens een score van 8 uit 8 goed?

Groet,

Jacco

Groet,

Jacco

Net zo'n probleem als met jou bewust onveranderlijke houding die uiteindelijk op niets anders is gericht dan het teniet doen van ieder andere dan je eigen anti-hifi visie. Met gevolg dat mensen ervan worden weerhouden bijdragen te posten.

[...]

Net zo'n probleem als met jou bewust onveranderlijke houding die uiteindelijk op niets anders is gericht dan het teniet doen van ieder andere dan je eigen anti-hifi visie. Met gevolg dat mensen ervan worden weerhouden bijdragen te posten.

Ik houd niet van zweefmolens als je dat bedoelt. Verder verwijs ik je naar iemand die verstand heeft van psycho-sociale problemen. Het zit je behoorlijk in de weg.

Groet,

Jacco

Niet je eerste belediging vandaag. Maar je mechanische karakter sluit menselijker gedrag uit. Daar wordt niet door iedereen rekening mee gehouden. Voor jouw geldt hetzelfde als voor Snul: je hoort niet op dit forum thuis.

Ik voel me er anders aardig thuis. Er zitten gelukkig meer mensen dan alleen jij hear.

Groet,

Jacco

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...