levi ghyselinck Posted 18 maart 2007 Report Share Posted 18 maart 2007 'k Heb een oude aansluiting op mijn platenspeler, een vijfpolige Din, en ik kan die niet aansluiten op mijn versterker. Nochtans is die ook van dezelfde tijd (jaren zeventig). Ik zoek me rot naar een verloopkabeltje female din-5 naar twee tulp. Ik zou heel misschien het boeltje willen aaneensolderen, maar ik weet totaal niet hoe ik eraan moet beginnen. Als ik twee ontmantelde kabels aaneen soldeer, ligt een gedeelte van de koperdraad bloot he.. Ik ben echt niet technisch aangelegd. Als er iemand weet waar ik zo'n kabeltje vind, of mij kan zeggen hoe ik stap voor stap te werk ga bij het solderen... alvast bedankt levi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raymond1 Posted 18 maart 2007 Report Share Posted 18 maart 2007 Kijk eens op Conrad,volgens mij is dit precies wat je zoekt: Female-DIN>2xRCA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 18 maart 2007 Report Share Posted 18 maart 2007 Kan me niet voorstellen dat je zoiets ook niet kunt vinden in een beetje electronica winkel of MM. Hier hebben ze ook t een en ander http://stores.ebay.nl/Remix-Webshop_W0QQco...0QQftidZ2QQtZkm Als je de oorspronkelijke DIN kabel laat zitten, zou ik een kort (10 cm) verloopsnoertje kiezen ivm voorkomen teveel signaalverlies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 maart 2007 Report Share Posted 18 maart 2007 Kijk eens op Conrad,volgens mij is dit precies wat je zoekt: 5-polige DIN>2x RCA Die DIN is male. Hij zoekt female. dit is het kabeltje dat hij echt moet hebben. Dus met een extra massadraadje eraan Ik denk wel dat ze deze dingen ook wel bij een electronicazaak of electro-karweishop zullen hebben, en anders is ie daar wel te bestellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raymond1 Posted 18 maart 2007 Report Share Posted 18 maart 2007 Die DIN is male. Hij zoekt female. dit is het kabeltje dat hij echt moet hebben. Dus met een extra massadraadje eraan Ik denk wel dat ze deze dingen ook wel bij een electronicazaak of electro-karweishop zullen hebben, en anders is ie daar wel te bestellen Daar had ik even overheen gekeken.Is aangepast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
levi ghyselinck Posted 18 maart 2007 Author Report Share Posted 18 maart 2007 OK, iedereen bedankt! Het zal wel aan Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts