Jump to content

Een Klipsch RF5 avontuur...

jack
 Share

Recommended Posts

Eindelijk! het was even wachten maar het was het waard!

Klipsch speakers haal je niet zo even ergens weg, nope er is maar 1 DC voor heel Europa dus je moet mazzel hebben... en dat had ik!

Ik wou perse de "Cherry" uitvoering en laat die nou net niet gewild zijn! Maar goed er was nog 1 paar in die uitvoerig :)

Afgelopen zondag was het dan zover! Haudio (Henk) kwam om 16:50 aantuffen in z'n bomvolle auto met m'n speakers ;-) (indruk van hoe vol, bekijk de foto)

attachment.php?postid=747527

Eenmaal wrikken en frunikken hebben Henk en ik de RF-5'jes uit de auto weten te halen. De boxen moesten alleen nog wel even de trap :( Maar goed, 2 sterke mensen dat moet lukken! Eenmaal boven, snel de boxen geplaatst en gelijk "in volle glorie" de RF5's mogen horen met de volle krachtige tonen van Streets of Philadelphia... Jemig wat een geluid :-)

(een foto van de speakers)

attachment.php?postid=747518

Dit verslag kan nog wel veel uitgebreider, alleen wil ik weer naar m'n speakertjes gaan luisteren ;-) Anyway... Thousand time Thank you Henk!

Een zeeeeeer blije Klipsch eigenaar

Geplaatst door jack:

Ha die Jack,

Fijn dat je blij bent met jou (life) weergevers, hierdoor wordt muziek een belevenis.

Bovendien ,ik hoop dat je nog aan eten en slapen toekomt.

;)

MvG,

Haudio

Ook ik heb jouw spullen al gehoord (we hebben in Sneek samengeluisterd :D ). De Unico op de grote Klipsch. Klonk erg levendig en realistisch. Je hebt nu een geluid wat niet snel zal gaan vervelen. Gefeliciteerd met de aankoop!