jack Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 Eindelijk! het was even wachten maar het was het waard! Klipsch speakers haal je niet zo even ergens weg, nope er is maar 1 DC voor heel Europa dus je moet mazzel hebben... en dat had ik! Ik wou perse de "Cherry" uitvoering en laat die nou net niet gewild zijn! Maar goed er was nog 1 paar in die uitvoerig Afgelopen zondag was het dan zover! Haudio (Henk) kwam om 16:50 aantuffen in z'n bomvolle auto met m'n speakers ;-) (indruk van hoe vol, bekijk de foto) Eenmaal wrikken en frunikken hebben Henk en ik de RF-5'jes uit de auto weten te halen. De boxen moesten alleen nog wel even de trap Maar goed, 2 sterke mensen dat moet lukken! Eenmaal boven, snel de boxen geplaatst en gelijk "in volle glorie" de RF5's mogen horen met de volle krachtige tonen van Streets of Philadelphia... Jemig wat een geluid :-) (een foto van de speakers) Dit verslag kan nog wel veel uitgebreider, alleen wil ik weer naar m'n speakertjes gaan luisteren ;-) Anyway... Thousand time Thank you Henk! Een zeeeeeer blije Klipsch eigenaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 28 januari 2003 Report Share Posted 28 januari 2003 Ziet er goed uit. Veel plezier er mee. Maar, als ik mag vragen, waar heb je ze vandaan en hoe kwam je dan bij Haudio terecht?? Of heeft dit iets met elkaar te maken??? conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
jack Posted 28 januari 2003 Author Report Share Posted 28 januari 2003 Henk alias "Haudio" is inderdaad diegene die de speaker gebracht heeft afgelopen zondag En het mag best gezegd worden, ik ben uiterst tevreden met deze beste man Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 28 januari 2003 Report Share Posted 28 januari 2003 Geplaatst door jack: Ha die Jack, Fijn dat je blij bent met jou (life) weergevers, hierdoor wordt muziek een belevenis. Bovendien ,ik hoop dat je nog aan eten en slapen toekomt. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
jack Posted 28 januari 2003 Author Report Share Posted 28 januari 2003 Bovendien ,ik hoop dat je nog aan eten en slapen toekomt. Haha... nou gisteren werd het toch echt 00:30 voordat ik erin lag.. en was bijna te laat op m'n werk acht ja moet kunnen bij zo'n aankoop Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 29 januari 2003 Report Share Posted 29 januari 2003 Ook ik heb jouw spullen al gehoord (we hebben in Sneek samengeluisterd ). De Unico op de grote Klipsch. Klonk erg levendig en realistisch. Je hebt nu een geluid wat niet snel zal gaan vervelen. Gefeliciteerd met de aankoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts