Jempie Posted 24 maart 2007 Report Share Posted 24 maart 2007 Ik ga morgen, moest vandaag boodschappen doen wat kan ik beluisteren, wat is de moeite waard Mazzal Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 24 maart 2007 Report Share Posted 24 maart 2007 wat je kunt verwachten op de pluimgraaf show. zoals altijd dezelfde irritaties die ik vandaag weer heb mogen beleven. onze medemens inclusief plastic tasje. (heerlijk als je zit te luisteren en je hoord gekraak achter je) de xanadu luidsprekers klonken weer mooi,alleen jammer dat het deze keer zonder buisenversterkers van bert fruitema was. de audionote's klonken ook wel aardig,alleen het mooie laag was er niet en zal met deze luidspreakers ook nooit komen zoals ik het zou willen horen. de audio-cube stand,heb een aardige goede set staan wat niet helemaal goed uit de verf kwam. en deze stand heb een hele foute muziek keuze. dynamic solution is een aanrader ,zoals altijd goede keuze van muziek en sound. verder nog moet ik erbij vermelden dat het dit jaar geen slechte show was. en de doelen had ik toch niet naar toe gegaan,was in mijn belevenis al een paar jaar niks aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 24 maart 2007 Report Share Posted 24 maart 2007 en de doelen had ik toch niet naar toe gegaan,was in mijn belevenis al een paar jaar niks aan. Dat hadden wij/had ik al een paar jaar. Eigenlijk bleven wij alleen maar bij Caf Link to comment Share on other sites More sharing options...
music man Posted 25 maart 2007 Report Share Posted 25 maart 2007 Ik ben pas laat in de middag geweest, even snel. Ga morgen langer luisteren. Wat mij op viel, is dat de behoorlijk druk was, tijdens de show. Eerste korte indruk: Audio Cube, mooie set speelde had geen emotie jammer ook de muziek keuze was matig. Clofis, altijd leuk om te horen. VM, de nieuwe speakers van Xanadu zijn erg fraai, jammer dat er een minder goede match was met VM. het klinkt zo dun. Multitrade, prachtige producten Wim van Kranen, zoals altijd weer goed. Magnepan, zeer groot system speelde met een gemak. Later ook even de Masters gehoord dit was geweldig, stage ruimte en dynamic. Zoals altijd erg goed. Inderdaad zeer goede muziek keuze Ook was ik verrast dat wij, voor het eerst een overzicht kregen waar mee gespeelt werd Het was er alleen heel erg druk. ik ben later na 17.00 nog terug gegaan om rustig te luisteren. maar goed ik ga morgen weer terug, om wat platen en cd's te scoren. dan heb ik meer tijd. Als je me zoekt, wij zijn met z'n vieren. te herkenen aan piano om mijn nek.. Music Man Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roeland22m Posted 28 maart 2007 Report Share Posted 28 maart 2007 En wat vond je er van Jempie? Precies weinig mensen geweest van hear? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 28 maart 2007 Author Report Share Posted 28 maart 2007 Hoi Roeland, Ik ben zondag bijna de gehele dag geweest en heb zeer veel mooie software gevonden. Het was er minder druk als de zaterdag, maar wel erg gezellig. Het viel mij op dat er een aantal kamers goed werden bezocht en er altijd erg druk was, een plaatsje vinden bij Rick Paap en Win van Kranen was erg moeilijk. Ik heb ook langdurig geluisterd bij de andere deelnemers. Het nivo van alle kamers waren waren redelijk tot zeer goed. Echt slechte demo's heb ik niet gehoord. Wel vond ik Xanadu en Master er tussen uit springen met name Rick Paap had de lat extreem hoog gelegd Ik heb zelden een systeem horen spelen met zo'n betrokkenheid. We zijn het inmiddels gewend van Rick Paap. Ook bij Sneek en op de VAD flikt hij het elke keer. Misschien moeten de andere mensen eens de hulp inroepen van deze man. Vaak hoor ik hifi maar geen muziek. Rick is daar een grote uitzondering in. Ook opvallend was dat waar ik ook in de ruimte stond voor, achter of aan de zijkant het stereobeeld bleef aanwezig, geen vervelende laag problemen, het was door de hele ruimte evenwichtig. Wel vond ik het vervelend dat de deur voor een half uur werd gesloten om de Masters te vervangen voor Magnepan het was daar zo druk in de gang dat ik niet meer bij de CD's kon komen van Nutters. Ik heb vele prachtige producten gezien, echter te vaak een combinatie die niet match. Een pluim voor de organisatie, een uitstekende show waar wij volgend jaar zeker weer van de partij zijn. Mazzel Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 28 maart 2007 Report Share Posted 28 maart 2007 We zijn het inmiddels gewend van Rick Paap. Ook bij Sneek en op de VAD flikt hij het elke keer. Misschien moeten de andere mensen eens de hulp inroepen van deze man. Vaak hoor ik hifi maar geen muziek. Rick is daar een grote uitzondering in. Hulp bij het opstellen zou wel eens wat te weinig kunnen zijn, zijn speakers steken ook met kop en schouders boven de rest uit. Overigens vond ik in het laatste kamertje waar Audio Note UK aan het demonstreren was het resultaat beslist slecht te noemen, wat daar nu mis aan het gaan was, wel iets meer dan alleen opstelling........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
music man Posted 28 maart 2007 Report Share Posted 28 maart 2007 Hoi Jitze, Ik heb een fraaie draaitafel gezien bij Rick, ik heb hem eerder gezien. Jij als analoog guru, ken jij deze draaitafel? Musicman Jitze, dit is trouwens de eerste keer dat ik een combinatie met een keramische unit erg goed vond klinken. Meestal vindt ik keramische systemen erg hard klinken deze niet opvallen muzikaal. Ik vond het ook goed bij Xanadu. Heb je daar geluisterd? Een vriend van mij heeft sinds gisteren de Master Four in combinatie met een oude dynaco stereo 70 dit is een beleving die ik zelden gehoord hebt gewoonweg pachtig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 29 maart 2007 Report Share Posted 29 maart 2007 Overigens vond ik in het laatste kamertje waar Audio Note UK aan het demonstreren was het resultaat beslist slecht te noemen, wat daar nu mis aan het gaan was, wel iets meer dan alleen opstelling........... Dat was vorig jaar ook al zo. Toen zattie ergens middenin en niet aan het einde, en had z'n dochter of zo bij zich. Nu ook weer even gaan zitten, maar hield het maar 3 minuten uit. Ten eerste was zijn muziekkeuze wat afwijkend (wat overigens g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 29 maart 2007 Author Report Share Posted 29 maart 2007 Geen reakties meer? Waar blijven de forum mensen......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 29 maart 2007 Report Share Posted 29 maart 2007 Ik ben er niet geweest... Wanneer ik de verhalen zo lees en hoor, lijkt het veel op wat er eerdere jaren werd vertoond. Ik heb alleen nog weinig gelezen over de Magnepans... "n kennis was daar erg enthousiast over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 29 maart 2007 Report Share Posted 29 maart 2007 Beste, De ''mooie'' en zeer goede draaitafel bij Rick is een DPS platenspeler. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 29 maart 2007 Report Share Posted 29 maart 2007 Hoi Jitze, Ik heb een fraaie draaitafel gezien bij Rick, ik heb hem eerder gezien. Jij als analoog guru, ken jij deze draaitafel? Musicman Jitze, dit is trouwens de eerste keer dat ik een combinatie met een keramische unit erg goed vond klinken. Meestal vindt ik keramische systemen erg hard klinken deze niet opvallen muzikaal. Ik vond het ook goed bij Xanadu. Heb je daar geluisterd? Een vriend van mij heeft sinds gisteren de Master Four in combinatie met een oude dynaco stereo 70 dit is een beleving die ik zelden gehoord hebt gewoonweg pachtig. DPS3 platenspeler - Der PlattenSpieler - met Graham Phantom arm en Lyra Titan element. http://www.bauer-audio.de/ Rick Paap is een ontwerper die beslist gouden oortjes heeft, hij weet op onnavolgbare wijze muziek tot leven te wekken, niet dat ik mijn Heresy's er voor zou willen ruilen, maar zo de markt overziend kun je hem niet missen, althans als je je oren gebruikt. Ook al is de ontwerper van de Xanadu's beslist sympathiek te noemen, zijn producten zijn aan mij niet echt besteed, wel even binnen geweest geen aandrang tot blijven gevoeld. Het is beslist te betreuren dat er maar zo weinig importeurs zijn die hun producten op een aangename wijze weten te presenteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
music man Posted 30 maart 2007 Report Share Posted 30 maart 2007 Haudio, Ja, hij stond ook op de sneek show, maar ik heb hem eerder in Nederland gezien! Haudio heb jij hem staan? Jitze, Ja, ik weet het Paap legt de lat elke keer hoger, voor alle deelnemers. Ik weet nog goed dat ik ooit een set met de Hovland heb gehoord, deze kan ik niet vergeten. Misschien moet Age met andere versterkers spelen, met VM was het aan niet helemaal top. Hans, Magnepan, was zeldzaam fraai anders dan Master maar gaf je ook een gevoel van live een afbeelding die alleen grote speakers kunnen geven. De snelheid is niet te over treffen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioCare Posted 30 maart 2007 Report Share Posted 30 maart 2007 We zijn het inmiddels gewend van Rick Paap. Ook bij Sneek en op de VAD flikt hij het elke keer. Misschien moeten de andere mensen eens de hulp inroepen van deze man. Vaak hoor ik hifi maar geen muziek. Rick is daar een grote uitzondering in. Hulp bij het opstellen zou wel eens wat te weinig kunnen zijn, zijn speakers steken ook met kop en schouders boven de rest uit. Overigens vond ik in het laatste kamertje waar Audio Note UK aan het demonstreren was het resultaat beslist slecht te noemen, wat daar nu mis aan het gaan was, wel iets meer dan alleen opstelling........... Jitze? Ik kan het alleen maar met je eens zijn. Ook ik vond dat laatste kamertje.... nou niet direct passen bij het gemiddelde nivo van de andere importeurs/dealers. Ik hoop dat het volgend jaar weer zo'n succesvolle show wordt met veel tevreden deelnemers en bezoekers en dat ook ''het laatste kamertje'' op nivo gaat klinken. groeten uit Loon Karis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 31 maart 2007 Author Report Share Posted 31 maart 2007 Ik had begrepen, dat er meer dan 2000 mensen zijn geweest Dat is knap, meer dan de helft op een VAD-show Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts