Headshell Posted 25 maart 2007 Report Share Posted 25 maart 2007 Dit is geen verkooppraatje. Ik verkoop bijna nooit iets. Maar mijn schatje, een Rotel RA 930 AX is wijlen. Ik mocht er bij zijn... Langzaam minder vermogen, langzaam meer geritsel. Waarschijnlijk de voedingselco`s, jeweetwel: 2 x 4500 pF ofzo. Nu dus gratis af te halen, ergens tussen Gouda en Zoetermeer. Prachtig geluid, nog steeds, als je die onderdelen er maar inzet. Ik ben geen elektronicus, maar iemand die er wat sjoeche van heeft, creeert in no time een zonnetje van een versterkert. Garantie tot de deur.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 25 maart 2007 Report Share Posted 25 maart 2007 Je hebt PM! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 25 maart 2007 Author Report Share Posted 25 maart 2007 Sorry, waar zitten bij dit forum eigenlijk de PM's? Ik ben altijd een beetje loens met dit soort dingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 25 maart 2007 Report Share Posted 25 maart 2007 Sorry, waar zitten bij dit forum eigenlijk de PM's? Ik ben altijd een beetje loens met dit soort dingen. klik de naam van de persoon aan en in het volgende scherm heb je de optie iemand een priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 26 maart 2007 Author Report Share Posted 26 maart 2007 Okee. Bedankt voor de tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts