HifiEddy Posted 26 maart 2007 Report Share Posted 26 maart 2007 Mensen, Mn autoradio uit '98 geeft er zo nu en dan de brui aan. Moet dus iets gaan vinden. Ik zoek een radio/cd/mp3 combi met simpele navigatie, maar... hij moet wel fantastisch klinken. U weet, wij zijn wat gewend thuis. Dus wat te kiezen? Becker? Alpine? Pioneer? Gaarne Uw suggesties en onderbouwing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 26 maart 2007 Report Share Posted 26 maart 2007 Beste Hifieddy, Ook hier hangt het een beetje (boel) van je budget af. Ik heb zelf goede ervaringen met Alpine, maar heb vorig jaar op de IFA in Berlijn de mooiste set gehoord bij Harman International (Becker met Infinity speakers) Helaas is luisteren hierbij moeilijker dan bij een gewone hifi-set... Gewoon op je gevoel afgaan, lijkt me dus. greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egbert Posted 27 maart 2007 Report Share Posted 27 maart 2007 vaak is het probleem mechanisch. De boel zit met een schuifcontact in een slof, en in een auto juttert het allemaal nogal. Die contacten worden in een klotsbadje gesoldeert, dus dat gaat los zitten. Openmaken (stuk is-ie toch al) en even goed kijken. Even aanstippen met een bout en een druppeltje tin is vaak genoeg voor jarenlang gebruik.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 27 maart 2007 Report Share Posted 27 maart 2007 Foute forum natuurlijk heh. Becker, Alpine, zijn al een tijdje over gewardeerd,Alpine is wel bezig met come back. Panasonic, is afgelopen paar jaar de top geweest. Denk dat de toplijnen van de goede merken niet heel erg veel uitmaakt. Je kunt beter wat aandacht aan de speakers besteden en je deuren,Ook al rijd je mercedes of Lexus. Zoek een betrouwbare dealer die niet is gespecialiceerd in boomcars maar in carhifi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 28 maart 2007 Report Share Posted 28 maart 2007 wellicht overbodig, maar kijk gerust ook eens bij JVC. Die hebben een erg leuk assortiment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts