Blue-Eyes Posted 28 januari 2003 Report Share Posted 28 januari 2003 Vandaag kreeg ik de Rotel RCD 991 AE aangeboden voor 699 euro. Een heel scherp aanbod. Echt scherp. Ik denk dat daarom de opvolger van de 991 eraan komt, maar daar heb ik nog niets van gehoord, en de dealer denkt hetzelfde maar heeft ook nog niets gehoord. Ik gebruik nu de denon dvd3800 voor zowel dvd als cd, de cd kwaliteiten van de denon liggen op een behoorlijk niveau. Mischien zelfs beter dan de Rotel. Aanstaande weekend mag ik hem testen, wellicht dat het een weekend later wordt. Weet iemand met welk niveau deze Rotel te vergelijken is? Weet iemand iets over een eventuele opvolger (in de 10 serie, niet de 1070)? Hoe is dit loopwerk, zodat ik zeg maar over een jaar, bijv. een goede dac van rond de 1200 euro kan kopen? Veel vragen, maar ik ben dan ook nieuwschierig. O ja, ik vind de looks belangrijk, en de eenheid in een set, vandaar Rotel cd speler (eventueel). p.s. Voor iemand het zegt: ja, dit staat op een ander forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts