leobus Posted 27 mei 2009 Report Share Posted 27 mei 2009 Enne, w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 29 mei 2009 Report Share Posted 29 mei 2009 ...En altijd als ik die zie, klinkt het in mijn oren lekker.Als de volgorde van waarnemen andersom zou zijn geweest zou de conclusie geloofwaardiger zijn geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 29 mei 2009 Report Share Posted 29 mei 2009 QUOTE(leobus @ 27 May 2009, 12:49:55) ...En altijd als ik die zie, klinkt het in mijn oren lekker. Als de volgorde van waarnemen andersom zou zijn geweest zou de conclusie geloofwaardiger zijn geweest. Nee Richard 2, Als ik dat had geschreven, zou dat suggereren dat alleen maar speakers met AT's goed zouden klinken. Dat is dus niet waar, er zijn ook speakers met andere units die goed zijn. Ik heb deze volgorde dus zeer bewust gekozen, ondanks dat ik kon verwachten dat er iemand een opmerking over zou maken. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 29 mei 2009 Report Share Posted 29 mei 2009 Ik vind het alleen nogal wat, een driver op specificatie kopen en dan maar 2 stuks, en nog betaalbaar? Ik ben bang dat je er dan niet zoveel van hoeft te verwachten, of je moet wel heel erg goed weten waar je mee bezig bent. Of weten ze bij AT niet waar ze mee bezig zijn? Ken het merk trouwens niet eens (ben wel beniewd dus!). Hebben ze een website? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 29 mei 2009 Report Share Posted 29 mei 2009 Ik vind het alleen nogal wat, een driver op specificatie kopen en dan maar 2 stuks, en nog betaalbaar? Ik ben bang dat je er dan niet zoveel van hoeft te verwachten, of je moet wel heel erg goed weten waar je mee bezig bent. Of weten ze bij AT niet waar ze mee bezig zijn? Ken het merk trouwens niet eens (ben wel beniewd dus!). Hebben ze een website? AT heeft idd een Website. Heel mooie units, op papier, maar zoals zo vaak moet je er wel een mooi ontwerp mee weten te maken, en dan moet het ook nog je smaak zijn. Niet die van mij iig. Speakerunits alleen op specificaties beoordelen is idd niet slim. In een kast worden die waarden al h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 30 mei 2009 Report Share Posted 30 mei 2009 Ik vind het alleen nogal wat, een driver op specificatie kopen en dan maar 2 stuks, en nog betaalbaar?Betaalbaar is een ruim begrip. Op specificatie ook, de units worden samengesteld uit een bepaald aantal standaard componenten, als je de afmetingen van de magneet, de dikte van de poolplaat of lengte van de spreekspoel varieert heb je al behoorlijk wat mogelijkheden om de optimale match te maken. Het bedrijf heeft dezelfde wortels als Dynaudio en Scan Speak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts