carl Posted 1 april 2007 Report Share Posted 1 april 2007 Ik heb de idee dat het uitgangsniveau van mijn eindversterker niet gelijk meer is (een kanaal klinkt zachter. Kan je dat eenvoudig meten en waar zou dat aan kunnen liggen. Ik heb een buizenversterker en de stuurbuizen zijn net vervangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 1 april 2007 Report Share Posted 1 april 2007 Misschien de buisjes eropnieuw inzetten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 1 april 2007 Author Report Share Posted 1 april 2007 Meen je dat, kan daar niveauverschil uit voortvloeien? Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 1 april 2007 Report Share Posted 1 april 2007 ik zou ze es omwisselen, maar als eerste zou ik kijken of het niet aan de bron ligt, daarna zou ik de speakerkabels controleren, of ze misschien uit fase staan, of links en rechts misschien is omgedraaid etc of je de cd speler verkeerd hebt aangesloten etc. Sluit eerst alles uit voordat je de buisjes gaan veranderen, en anders zou ik terug gaan naar degene die het apparaat voor jou heeft gerepareerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts