Guest Rein! Posted 2 april 2007 Report Share Posted 2 april 2007 Via een aardig itempje op Hifi.nl kwam ik achter het bestaan van een, op het oog, alleraardigst Nederlands produkt, de Tentlabs DIY cd-speler. Een speler die als bouwpakket geleverd zal worden. Blijkbaar is de speler leverbaar vanaf medio 2006. Ik had er echter nog niets van vernomen. Wellicht dat ik er binnenkort eens naar ga luisteren, en ook naar een ander Nederlands produkt, de JK intergrated CD speler. Ik ben benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 2 april 2007 Report Share Posted 2 april 2007 Ziet er leuk uit, heeft ie ook een ingebouwde vol reg Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 2 april 2007 Report Share Posted 2 april 2007 Ik vind het design mooi , die houten panelan aan de zijkant , ik heb zon cdspeler design nog niet gezien origineel, is tie zo duur trouwens? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 2 april 2007 Report Share Posted 2 april 2007 2500 als kit http://www.tentlabs.com/Products/diycd/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 2 april 2007 Report Share Posted 2 april 2007 Leuk voor erbij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 2 april 2007 Report Share Posted 2 april 2007 Wellicht dat ik er binnenkort eens naar ga luisteren, en ook naar een ander Nederlands produkt, de JK intergrated CD speler. Ik ben benieuwd. En laat je hear dan nog even weten wat je bevindingen zijn geweest? Ik heb hear de laatste tijd vooral horen verluiden dat alle CD-spelers eender klinken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts