dekkersj Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Groet, Jacco Je opleiding zit je menselijkheid in de weg, vent. En je kennis verbloemt je onwetendheid, maar dat snap je vast niet. Als jij eens wist hoe ver je er naast zat, zou je het niet in je hoofd halen zoiets te zeggen. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Inderdaad, dat is zo. Motto van dit forum is "discussieer mee", niet l*l mee. Als jij eens wist hoe ver je er naast zat, zou je het niet in je hoofd halen zoiets te zeggen. Aangezien audiofielen zeer gewend zijn aan vanalles beweren zonder te weten waar ze het over hebben, kun je dit soort uitspraken verwachten. Ik kijk er dan ook niet van op. Het leukste eigenlijk is dat ze met hun gescheld alleen maar aantonen dat ze ongelijk hebben. Een goed tegenwoord hebben ze namelijk niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Inderdaad, dat is zo. Motto van dit forum is "discussieer mee", niet l*l mee. Als jij eens wist hoe ver je er naast zat, zou je het niet in je hoofd halen zoiets te zeggen. Aangezien audiofielen zeer gewend zijn aan vanalles beweren zonder te weten waar ze het over hebben, kun je dit soort uitspraken verwachten. Ik kijk er dan ook niet van op. Het leukste eigenlijk is dat ze met hun gescheld alleen maar aantonen dat ze ongelijk hebben. Een goed tegenwoord hebben ze namelijk niet. En zo is er weer een topic naar de klote geholpen, precies zoals eerder beschreven in de betreffende topic hierover. Ik zie nu ook wel in dat een ban de enige manier zal zijn om de boel nog een beetje te kunnen redden, of hef anders maar gewoon het hele forum op zo, want het heeft echt geen enkele zin meer om nog een topic over een cd-speler/kabel/versterker te openen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woodwind Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Je opleiding zit je menselijkheid in de weg, vent. En je kennis verbloemt je onwetendheid, maar dat snap je vast niet. Als jij eens wist hoe ver je er naast zat, zou je het niet in je hoofd halen zoiets te zeggen. Als jij eens wist hoe onwetend je was, zou je ineens snappen waarom meneer Frits zich zo schaamde vanwege het type ontzielde lieden dat zijn bedrijf naar de klote heeft geholpen. Motto van dit forum is "discussieer mee", niet l*l mee. Dat is JOUW motto, jongen. En je hebt niet in de gaten met hoeveel geweld je het de goedwillende forummer door de strot hebt geduwd in al die jaren. En je vindt het gvd nog leuk ook; je geniet ervan om dingen stuk te maken. You're number one... Aangezien audiofielen zeer gewend zijn aan vanalles beweren zonder te weten waar ze het over hebben, kun je dit soort uitspraken verwachten. Ik kijk er dan ook niet van op. Gun ze het gewoon, trek je conclusie en zoek een plek waar jij aan je eigen trekken kunt komen. Maar nee, je wilt enkel treiteren met je zouteloze praatjes. Dit forum is doodgegaan, niet door de muziekliefhebber die "van alles beweert zonder te weten waar ie het over heeft", maar door de arrogantie van de wetende die niet beseft hoe doods zijn eigen gereutel klinkt. Het leukste eigenlijk is dat ze met hun gescheld alleen maar aantonen dat ze ongelijk hebben. Een goed tegenwoord hebben ze namelijk niet. Tegenwoorden, beste man, typeren een bepaald slag mensen. Die vindt je hier niet. Hier zijn er nog enkelen, ik snap ook niet waarom, die over iets anders willen praten waar jij van gruwt. Kun je mij in 1 zin uitleggen waarom ze dat van jou niet mogen en waarom jij (en je aan minderwaarheidsgevoelens lijdende compaantjes) steeds elke poging om het hier prettig te maken vakkundig om zeep helpen met argumenteerdrift die duidt op emotionele spasticiteit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Kun je mij in 1 zin uitleggen waarom ze dat van jou niet mogen Hiermee vat ik even jouw post samen. Je doet namelijk precies hetgeen andere audiofielen hier ook doen. 1. Lezen tussen de regels wat er niet staat (ik heb nergens gezegd dat je geen onzin mag opschrijven, uiteraard kun je wel een tegenwoord verwachten waarmee het doel van het forum wordt gebezigd; discussie). 2. Ontkennen van feiten (forum is om te discussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 [...]waarom meneer Frits zich zo schaamde vanwege het type ontzielde lieden dat zijn bedrijf naar de klote heeft geholpen. [...] En wat is jouw visie daar op? Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 waarom meneer Frits zich zo schaamde vanwege het type ontzielde lieden dat zijn bedrijf naar de klote heeft geholpen. En wat is jouw visie daar op? Wie is Frits? Wat voor bedrijf gaat het om? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Ik denk Frits Philips. De man die het bedrijf bijna naar de rand van de afgrond heeft gebracht. Maar hij was wel ontzettend aardig voor zijn personeel. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Hij zegt alleen dat het mooi is. Wat is daar nu weer niet goed aan... Groet, Jacco Jacco, je snapt vast wel dat hij eigenlijk meer zegt dan alleen het woordje Mooi icm de vet gemaakte delen in de quote. Jij kent zijn opinie (wie niet) en je weet dat hij er geen zak van meent van wat hij hier zegt. Ook op mij komt het enorm zuigerig over dat hij met deze niet ter zake doende opmerking zich bot mengt in een discussie tussen twee personen, Erik en ondergetekene. Dit soort dingen is altijd een aanzet om ook dit topic weer om zeep te helpen, dit soort uitlokking zijn we gewoon meer dan zat. Natuurlijk zijn wij weer zo dom om op die uitlokking in te gaan, maargoed, het is wel overduidelijk wie deze elende iedere keer begint. Dat dit niet de eerste/enige keer is dat hij dit doet doet mij wel begrijpen dat er steeds meer mensen vragen om een ban van deze beste man. Het is gewoon een zielig mannetje met een MIDI-SETJE De BAN erin Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Het is gewoon een zielig mannetje met een MIDI-SETJE Met 8000 euro en >100 kilo aan zelfbouwluidsprekerzut weet ik niet of midi een goede benaming is. Wat ik wel weet, is dat het A irrelevant en B speculatief is. Maar in deze context ook best geestig Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Meer kilo,s en heel veel meer http://members.lycos.nl/hififreak/Set_Henk_compleet.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Meer kilohttp://members.lycos.nl/hififreak/Set_Henk_compleet.jpg Geweldig zoals je toehapt Als er iets is dat mij volkomen koud laat is het wel wat voor set iemand heeft (niet negatief bedoeld). Ik ging slechts in op dat woordje midi-set. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Het enige forum waar de gedoemde audiofiel zich nog lekker kan laten gaan met zijn/haar suggestieve/subjectieve mening is volgens mij het htforum. Soms gaat het daar wel erg ver, maar men laat je tenminste.....ohh vanmiddag ook weer de Jehova's aan de deur gehad...ze komen nog een keer terug om te horen hoe ik over de zondvloed denk...want dat die eraan gaat zitten komen is wel zeker.. Relevantie voor hear: Ik laat die mensen lekker in hun waarde, als ze zin hebben in een kop koffie dan kunnen ze die krijgen, zolang ze mij ook maar serieus nemen. Dit gebeurt meestal wel, komt van 2 kanten en dan loopt een gesprek best aardig... Groeten Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Ik zie dat het weer ouderwets gezellig is... Sjonge wat hebben een paar hier toch een stel lange tenen zeg... En meteen roepen dat iemand een ban moet hebben, is ook niet erg sterk. Alsof het er beter van wordt als je iemand een ban geeft (ja, jullie denken van wel waarschijnlijk)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Dus jij beweert hear dat dit forum de plek is om stom te lullen over grote verschillen tussen cd-spelers? Zo had ik het nog niet bezien. Ik weet niet of je veel medestanders zult hebben: "HEAR, het forum om stom te lullen" Groet, Jacco Je begrijpt (niet) dat je daarmee, en niet voor het eerst, duidelijk maakt dat er geen forum zou moeten zijn? Groet, Jacco Je opleiding zit je menselijkheid in de weg, vent. En je kennis verbloemt je onwetendheid, maar dat snap je vast niet. Als jij eens wist hoe ver je er naast zat, zou je het niet in je hoofd halen zoiets te zeggen. Groet, Jacco Als je menselijkerwijs een hoofd had zou je kunnen begrijpen dat je voornaamste kwaliteit bestaat uit het losmaken van zo'n typering. Het gevolg van jouw 'digitale' doel zal uiteindelijk zijn dat er getalsmatig minder dan twee handen vol serpenten overblijven om te constateren dat er niets meer te vreten valt. Misschien moet de (slinkende) rest dit forum maar eens de rug toekeren om naderhand te zien of ze elkaar opgevreten hebben en bijeenkomst weer levensvatbaar is. Ik zie dat het weer ouderwets gezellig is... Sjonge wat hebben een paar hier toch een stel lange tenen zeg... En meteen roepen dat iemand een ban moet hebben, is ook niet erg sterk. Alsof het er beter van wordt als je iemand een ban geeft (ja, jullie denken van wel waarschijnlijk)... De lange tenen zorgen ervoor dat de dragers ervan geen hobby bericht kunnen lezen zonder bewust tegengesteld op de bedoeling van het onderwerp te moeten reageren. Na tijdens een periode van 10K aan posten de meeste goedwillenden te hebben zien vertrekken weet je niet te concluderen dat dat beter zou kunnen maar ben je blijkbaar op een verdere verslechtering uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woodwind Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Groet, Jacco Je opleiding zit je menselijkheid in de weg, vent. En je kennis verbloemt je onwetendheid, maar dat snap je vast niet. Als jij eens wist hoe ver je er naast zat, zou je het niet in je hoofd halen zoiets te zeggen. Groet, Jacco Zou ik dan voor je buigen en je pluche kont kussen, denk je? Respect verdien je in mijn wereld niet door met een of ander diploma te wapperen, maar door anderen de ruimte te geven om te mogen zijn wie ze zijn. Superioriteitsgedachten hebben de wereld net een keer te vaak in brand gezet. Jij zou het zo weer doen als je wat meer macht had. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Meer kilo http://members.lycos.nl/hififreak/Set_Henk_compleet.jpg Geweldig zoals je toehapt Als er iets is dat mij volkomen koud laat is het wel wat voor set iemand heeft (niet negatief bedoeld). Ik ging slechts in op dat woordje midi-set. Maar wel de fraaiste offtopic bijdrage tov de vraag van de ts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woodwind Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Ik ben nummer s0000884, voor Sodejuu ben ik nummer s39 Kijk, jij bent het type die een ander lachend het graf in prijst. Van die achterbaksheid zul je mij niet kunnen beschuldigen gelukkig. Ik ben iets liever direct dan een gluiperige stiekemerd... En wat is jouw visie daar op? Mijn visie is dat dit forum om zeep geholpen is door technocraten zoals jij, die elke voeling met het echte leven verloren hebben en die geen flauw idee hebben waar deze hobby nu eigenlijk over gaat. En verder had meneer Frits gelijk. Jij en de jouwen hebben z'n bedrijf om zeep geholpen door tomeloze hebzucht, eerzucht, arrogantie en trots. Wie is Frits? Wat voor bedrijf gaat het om? Meneer Frits voor jou.... Kijk, dat bedoel ik nou. Geleerd doen als de beste, maar algemene ontwikkeling ho maar. Veel weten over niets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Hij hoort hier. Dat universitaire gelul over niks hoort in minderwaardigheidscomplexen thuis. Dat gelul over grote verschillen tussen cd-spelers ook. Groet, Cybercop Valt me alsnog op dat je m'n naam door een voornaamwoord hebt vervangen. De boy from Brazil, 'sorry' Breda wil hear bewust geen persoon in een ander (lees prooi) hoeven zien. Overigens blijkt Loes 1 van de weinige kerels met ballen al hier. Lekker verfrissend heet dat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woodwind Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Valt me alsnog op dat je m'n naam door een voornaamwoord hebt vervangen. De boy from Brazil, 'sorry' Breda wil hear bewust geen persoon in een ander (lees prooi) hoeven zien. Overigens blijkt Loes 1 van de weinige kerels met ballen al hier. Lekker verfrissend heet dat. Hoe "hoger" het papiertje, hoe achterbakser ze zich in bochtjes wringen, Erik. Iemand bewust fout kwoten is het toppunt van slinksheid en geloof me, ik ken de truukjes van de gestudeerde rakkertjes als geen ander. Transparanter dan de beste audioset zijn ze Ballen kun je hebben als je niks te verliezen hebt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts