m44 Posted 8 april 2007 Report Share Posted 8 april 2007 weet iemand een goede electro zaak in utrecht waar je flits condensatoren (laagohmig heten ze ook toch wel?) kunt kopen. mag in de A-B lijn utrecht A'dam zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 8 april 2007 Report Share Posted 8 april 2007 Flitscondensatoren zijn speciaal voor dat doel gemaakt. Kun je niet zomaar een ander exemplaar voor gebruiken, ook al is die laagohmig. Die is dan na een paar 100x flitsen ook stuk. Kun je het beste de servicedienst van je flitser voor bellen voor een identiek exemplaar. Pas op met die dingen. Als ze opgeladen zijn kun je er een aardige levensgevaarijke klap van krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 9 april 2007 Author Report Share Posted 9 april 2007 het is niet voor mijzelf. hij weet wel wat ie hebben moet. hij weet alle svan computers maar kan niet googelen (autisme) derhalve vraag ik het hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 9 april 2007 Report Share Posted 9 april 2007 Ok. Elektronica onderdelenwinkels sterven een beetje uit. Vroeger zat er in Utrecht Display Elektronica, maar volgens mij is die niet meer. In Amsterdam heb je in de Kinkerstraat nog wel Radio Rotor en anders online bij Conrad. In Naarden moet ook nog een grote zitten maar daar ben ik de naam van kwijt. Suc6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 9 april 2007 Author Report Share Posted 9 april 2007 zeer bedankt ik zal eens kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts