marky Posted 13 april 2007 Report Share Posted 13 april 2007 Beste, Wie heeft er ervaring met de Musical Surroundings Phonomena? Is dit een goede match met een Eroica LX? 2ehands is deze aantrekkelijk geprijsd en ik vraag me af of dit echt een fors beter resultaat gaat opleveren dan bv een bluenote phono 1 of een black cube. groet, Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 13 april 2007 Report Share Posted 13 april 2007 Beste Marky, De Phonomena heeft iig meer instellingen en een (virtuele) accuvoeding. De klasse A kan voor meer rust zorgen, maar dan wel in een goede match. De EroicaLX is een makkelijk low-output mc-element, die op alle door jou genoemde phonotrappen past. Ben je van plan de Eroica te houden, of ga je die ook nog upgraden? De Phono One mkII is een erg mooie voortrap, die in mijn optiek zeer goed matcht met de Goldring. Ik draai nu zelf ook al een jaar met deze combi. De black Cube van lehmann heb ik nog nooit horen spelen met een Eroica. Leuke tip: koop eens de Music & Emotion van deze maand, daar staat een leuke test in van vier voortrappen. Wil je heel veel meer kunnen instellen, kan je ook wachten op een goede Roksan tweedehands. Ook is het een optie om je element te upgraden ipv de voortrap als je al een leuke voortrap hebt. Ben benieuwd waar je op uitkomt! Greetz, Lestat P.S.: Ik woon zo'n 10 km van Houten af, dus als je een keer wilt luisteren ben je welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marky Posted 13 april 2007 Author Report Share Posted 13 april 2007 Ik speel momenteel met een Project phonotrap. Niet veel bijzonders dus. Ik denk niet dat in de nabije toekomst het element vervangen zal worden. Wellicht over enkele jaren. groet, Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 13 april 2007 Report Share Posted 13 april 2007 Dan rest maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
OpaHenk Posted 13 april 2007 Report Share Posted 13 april 2007 Beste, Een Phonomenia is een rustig klinkende Phonoversterker en een Goldring Eroica LX ook , dus de kombinatie lijkt mij niet erg geslaagd. Veel beter zou kunnen zijn en Phonomenia in kombinatie met een helder klinkende Benz Micro Ace of een Lyra Dorian. MvG, OpaHenk Link to comment Share on other sites More sharing options...
marky Posted 13 april 2007 Author Report Share Posted 13 april 2007 De phonomena zou 700 euro kosten. In de buurt van de bluenote (nieuwprijs) dus. Ik heb goede ervaringen met 2ehands kopen, dus zou dat ook wel willen doen met een phonopre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 13 april 2007 Report Share Posted 13 april 2007 Doe jezelf een lol en ga iig die Music & Emotion lezen! En beluister zeker die Phono One als je kunt. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robiwankanobi Posted 14 april 2007 Report Share Posted 14 april 2007 Beste, Een Phonomenia is een rustig klinkende Phonoversterker en een Goldring Eroica LX ook , dus de kombinatie lijkt mij niet erg geslaagd. Veel beter zou kunnen zijn en Phonomenia in kombinatie met een helder klinkende Benz Micro Ace of een Lyra Dorian. MvG, OpaHenk De phono I is een prachtig klinkende phonotrap die naar mijn mening precies de emotie weet over te brengen die op de plaat staat, dus heel neutraal volgens sommige. Wel wat gevoelig voor brom e.d. Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts