andromedaaudiodesign Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 omdat er al zoveel cdspeler vergelijkingstopics zijn, vond ik het een beetje oneerlijk tov de platenspeler, dus bij deze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 nee zijn allemaal eender , dus dat ding dat je tegenwoordig kunt kopen in de "kampioen"van de anwb is goed genoeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 15 april 2007 Author Report Share Posted 15 april 2007 nee zijn allemaal eender , dus dat ding dat je tegenwoordig kunt kopen in de "kampioen"van de anwb is goed genoeg. Ho HO , wat denk je van een ABX test tussen een acrylplateau en een alu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 heeft dat nou veel zin, vind je, allemaal van die zeikerige bijdragen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 soms worden dingen niet als "zeikerig"gezien tot het moment dat iemand het als zodanig benoemt. Volgens mij druipt het cynisme er hier van af. Beetje flauwekullen moet ook kunnen toch? Ik denk een arm van alu en een van koolstof afwisselen en dan doof testen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 nee zijn allemaal eender , dus dat ding dat je tegenwoordig kunt kopen in de "kampioen"van de anwb is goed genoeg. Ho HO , wat denk je van een ABX test tussen een acrylplateau en een alu? Ik vind daar toch wel wat in zitten. Een massa loopwerk t.o.v. een geveerd loopwerk. Maar dan beide wel met dezelfde arm en element. Of een oude en een nieuwe LP12... Kennelijk heeft Linn nu die LP12 weer enorm veranderd. (Ik hoorde een prijs van Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 15 april 2007 Author Report Share Posted 15 april 2007 Wat denk je van verschillende soorten rubbers als snaarmateriaal gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 nou dan wil ik ook alles weten: verschillende soorten bekabeling naar de motor. lekker dubbelblinde test doen. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 15 april 2007 Author Report Share Posted 15 april 2007 Nee om daar dan weer vanaf te zijn van dat vergelijk, anders wordt het nog ingewikkelder , stel ik voor om te platenspeler aan tedrijven via de hometrainer, en voor de andere liefhebbers die het nou net weer even anders willen doen een roeitrainer, wie zegt dat audio geen gezonde hobby is. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
woodwind Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 soms worden dingen niet als "zeikerig"gezien tot het moment dat iemand het als zodanig benoemt.Volgens mij druipt het cynisme er hier van af. Beetje flauwekullen moet ook kunnen toch? Ik denk een arm van alu en een van koolstof afwisselen en dan doof testen. LOL Jammer dat jij al een heks op de bank hebt zitten. Een man naar mijn hart! Doof testen... Denk je wel eraan niet TE zeikerig te worden? Loes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 leuk topic heerlijk relativerend, komt de sfeer ten goede denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 Bij platenspelers testen moet je er m.i. voor zorgen dat in elke speler hetzelfde element zit. Dan is er sprake van een eerlijke test. Misschien wat hulp van Haudio???. Als het gaat gebeuren wil ik wel van de partij zijn. Kan evt. de traploos instelbare Ming Da phonotrap meebrengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 soms worden dingen niet als "zeikerig"gezien tot het moment dat iemand het als zodanig benoemt. Volgens mij druipt het cynisme er hier van af. Beetje flauwekullen moet ook kunnen toch? Ik denk een arm van alu en een van koolstof afwisselen en dan doof testen. LOL Jammer dat jij al een heks op de bank hebt zitten. Een man naar mijn hart! Doof testen... Denk je wel eraan niet TE zeikerig te worden? Loes. Begrijp ik het zo goed dat jij jezelf een heks vindt? Verrassend! Greoeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 dan is er uiteraard nog de optie tussen een ABXBAXXABBAA vergelijking tussen een platen speler , pick-up en (zoals mijn zoontje zegt) elpeespeler. Ik denk dat dit dan ook het best te testen is door cosi fan tute in zijn geheel 3 x achter elkaar te luisteren, met duvel en of guiness en zonder plaspauzes. Wie zit er op de hometrainer andromeda? Als de uitgangsniveau's maar wel gelijk worden gemaakt (mooi klusje voor Jacco) nee joh ik heb nog wat in hoogte verstelbare kastjes. Kunnen we alles exact gelijk zetten dus op Nivo. soms worden dingen niet als "zeikerig"gezien tot het moment dat iemand het als zodanig benoemt. Volgens mij druipt het cynisme er hier van af. Beetje flauwekullen moet ook kunnen toch? Ik denk een arm van alu en een van koolstof afwisselen en dan doof testen. LOL Jammer dat jij al een heks op de bank hebt zitten. Een man naar mijn hart! Doof testen... Denk je wel eraan niet TE zeikerig te worden? Loes. hmmm ik voel nattigheid Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 jammer dat het niveau zo zakt hear. het had zo mooi kunnen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 tja waarom doe je dat dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
woodwind Posted 15 april 2007 Report Share Posted 15 april 2007 Begrijp ik het zo goed dat jij jezelf een heks vindt? Verrassend!Greoeten... You bet! En ik verplaats mij in een scootmobiel daarenbovendien Greoeten jammer dat het niveau zo zakt hear. het had zo mooi kunnen zijn. Ja, met Telefunken in de keten zit het altijd goed natuurlijk Was dat niveau drie jaar geleden al niet op dit punt aanbeland en is een deel van de goegemeente toen niet weggelopen voor de lucht die een geheel ander deel juist aantrok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 15 april 2007 Author Report Share Posted 15 april 2007 Op de hometrainer in ieder geval geen sprinter, maar een renner voor de lange duur 45 omw/ min moet makkelijk te doen zijn , als je tenminste niet een extreem zwaarloopwerk/vliegwiel test , dus geen transrotor gravita!!! gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 16 april 2007 Report Share Posted 16 april 2007 ik vrees dat we om het volume gelijk te trekken op 0,1 dB, we er een digitaal kastje ertussen moeten plaatsen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 16 april 2007 Report Share Posted 16 april 2007 oke een playstation? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts