woodwind Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 zeg, ik denk dat de kans groot is dat er geen verschillen hoorbaar zijn tussen verschillende stukken muziek. een voorwaarde is wel dat er een banaan in je oor zit en een breem tussen je oren. voorbeeld: Rammstein op hoog volume, bijv. 107dB tegenover Norah Jones of een of andere achterlijke Bach uit de 17e eeuw op 87dB. ik denk dat de kans groot is dat er geen verschil word waargenomen. Leuk h Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelti Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 Na Rammstein op 107db klinkt alles hetzelfde...... Maar je hebt wel een beetje gelijk, de bananen en het geloof van Breem vinden hear veel navolging. gr. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 Na Rammstein op 107db klinkt alles hetzelfde...... Maar je hebt wel een beetje gelijk, de bananen en het geloof van Breem vinden hear veel fanatieke navolging. gr. Marcel kleine correctie Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelti Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 Na Rammstein op 107db klinkt alles hetzelfde...... Maar je hebt wel een beetje gelijk, de bananen en het geloof van Breem vinden hear veel fanatieke navolging. gr. Marcel kleine correctie Change approved..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 zeg,ik denk dat de kans groot is dat er geen verschillen hoorbaar zijn tussen verschillende stukken muziek. een voorwaarde is wel dat er een banaan in je oor zit en een breem tussen je oren. voorbeeld: Rammstein op hoog volume, bijv. 107dB tegenover Norah Jones of een of andere achterlijke Bach uit de 17e eeuw op 87dB. ik denk dat de kans groot is dat er geen verschil word waargenomen. Leuk h Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 Misschien moeten we de test toch een keer uitvoeren om te laten zien dat de ABX methode echt werkt. Goed bezig Loes! Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 een of andere achterlijke Bach Bach was volgens vele historici (en ik deel die mening ook) de belangrijkste mens ooit in de evolutie van muziek in Europa (sinds de Barok tijd). Zonder hem was e.e.a. waarschijnlijk anders gelopen in de geschiedenis. De gelijkzwevende stemming is een fundament voor de piano die Norah gebruikt, en die heb jij mede aan deze grootmeester te danken die dit concept groot heeft gemaakt met superbelangrijk werk voor de clavecimbel (even h Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 hmmm volgens mij zijn de haantjes toch wel te temmen. goed zo loes. buck dich Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 buck dich De k en de h staan verkeerd om, en de c moet een s zijn. Wat hebben die twee ermee te maken ((George) Bush en Dick (Cheney))? Ooh. Je bedoelt dat ze op de Republikeinen heeft gestemd. Dan is die vraag ook beantwoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 wat heb jij tegen bosjes mannen en hun geslacht. Loes is een VVD Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 Loes is een VVD Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 je moest eens weten wat ik allemaal weet. Ik heb dat wiskundig berekend Jacco. alle variabelen meegenomen beetje chaostheorie. en voila!!! VVD Buck dich nog einmal!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 april 2007 Report Share Posted 19 april 2007 wat heb jij tegen bosjes mannen en hun geslacht. Loes is een VVD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts