Jump to content

geen verschillen tussen muziek

woodwind
 Share

Recommended Posts

zeg,

ik denk dat de kans groot is dat er geen verschillen hoorbaar zijn tussen verschillende stukken muziek.

een voorwaarde is wel dat er een banaan in je oor zit en een breem tussen je oren.

voorbeeld:

Rammstein op hoog volume, bijv. 107dB

tegenover Norah Jones of een of andere achterlijke Bach uit de 17e eeuw op 87dB.

ik denk dat de kans groot is dat er geen verschil word waargenomen.

Leuk h

zeg,

ik denk dat de kans groot is dat er geen verschillen hoorbaar zijn tussen verschillende stukken muziek.

een voorwaarde is wel dat er een banaan in je oor zit en een breem tussen je oren.

voorbeeld:

Rammstein op hoog volume, bijv. 107dB

tegenover Norah Jones of een of andere achterlijke Bach uit de 17e eeuw op 87dB.

ik denk dat de kans groot is dat er geen verschil word waargenomen.

Leuk h

een of andere achterlijke Bach

Bach was volgens vele historici (en ik deel die mening ook) de belangrijkste mens ooit in de evolutie van muziek in Europa (sinds de Barok tijd). Zonder hem was e.e.a. waarschijnlijk anders gelopen in de geschiedenis. De gelijkzwevende stemming is een fundament voor de piano die Norah gebruikt, en die heb jij mede aan deze grootmeester te danken die dit concept groot heeft gemaakt met superbelangrijk werk voor de clavecimbel (even h

hmmm volgens mij zijn de haantjes toch wel te temmen. goed zo loes.

buck dich :lol:

wat heb jij tegen bosjes mannen en hun geslacht.

Loes is een VVD

je moest eens weten wat ik allemaal weet. Ik heb dat wiskundig berekend Jacco. alle variabelen meegenomen beetje chaostheorie. en voila!!! VVD

Buck dich nog einmal!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...