Jump to content

waar het eigenlijk om draait

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Een zichzelf een beetje respecterende high end , high fi fabrikant , zal dat luister en vergelijk gedeelte toch wel voor zijn rekening nemen denk ik toch,

BREEM is ook iemand met een eigen mening , mag in nederland (nog wel)!

gr :( hj :D

Ja ik heb ook nog een vraag als dat mag , kunnen de echte experts misschien ook nog het hele luistergedeelte van mijn stereohobby van me overnemen , ik acht mijzelf niet meer capabel!

Erik,

Ik voel me vereerd dat ik op je lijstje mag. Maar wat doe je met mensen die audiofiel willen neuzelen? Daar moet toch ook ruimte voor zijn?

Groet,

Jacco

Erik,

Ik zou het uitermate prettig vinden als je eens zou stoppen met jouw eeuwige zoektocht naar de reden van verschillen die jij niet hoort/wil horen omdat een ander je zegt dat ze er niet (kunnen) zijn.

Dit topic is al de zoveelste poging het forum onderuit te halen. Als je zo doorgaat hoop ik dat het binnenkort alle dagen zondag is.

:(

een set rondomstralende luidsprekers :confused::confused::confused:

om bovenstaande te kunnen opbouwen is kennis nodig.

deze kennis is alleen op te doen door het bijwonen van concerten waarin akoestische instrumenten gebruikt worden, zodat later de vergelijk met de eigen set gemaakt kan worden om daardoor na te kunnen gaan of de set natuurgetrouw klinkt (HIFI) .

ook is enige technische kennis nodig om inzicht te krijgen in het gedrag van geluid, de geluidsbronnen en de voortplanters.

technische kennis kan men opdoen door de site www.breem.nl helemaal door te lezen, en www.audio-muziek.nl helemaal door te lezen.

ook de site van Toine www.soundscapes.nu kan heel nuttig zijn.

heeft u daarna nog vragen :ph34r:

Mag ik zeggen dat dit verhaaltje het stomste is wat ik ooit van je gelezen heb op ALLE FORUM,S in NEDERLAND :mad2:

Er zijn mensen die achter elke tweak een wereld van geluidsverschil zoeken

Er zijn andere mensen die elke tweak als zelfbedrog afdoen

In beiden situaties doe je jezelf onrecht

Een tweak die werkt en geen geld kost is bijvoorbeeld de schroeven van de LS units regelmatig (1 keer in de 1/2 jaar) stevig aan te draaien

Zo zijn er meer.

Carl (net uit New York)

Meer dan geweldig, alles is groot en de New Yorkers zijn echt aardig volk. Misschien dat ik morgen een verslagje doe. Nu ben ik de jet lag aan het verwerken.

OZ is een ander woord voor australie , is toch algemeen bekend dacht ik

gr :( hj :D

Sorry, maar ik woon in Limburg en daar zijn we niet zo ontwikkeld. Google en Wikipedia zijn ook nog niet zo ver want die kennen het helaas ook niet. Ik weet wel dat er in Australi

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...