Jump to content

Waarom zit je op het forum?

carl
 Share

Recommended Posts

Amateur bioloog? Vertel! Heb je mensen uitgemaakt voor reetkevers en dergelijke aanpalende diersoorten?

Hottentot omschreef enkele lieden met een zeer ruime technische kennis en ervaring als een "stompzinnige en vooringenomen techneuten roedel".

Soms is de waarheid hard...

Ah, die

Amateur bioloog? Vertel! Heb je mensen uitgemaakt voor reetkevers en dergelijke aanpalende diersoorten?

Hottentot omschreef enkele lieden met een zeer ruime technische kennis en ervaring als een "stompzinnige en vooringenomen techneuten roedel".

Soms is de waarheid hard...

Ja, alleen willen veel audiofielen dat niet inzien... Maar dat bedoelde je vast niet... :rolleyes:

Antwoordt op Waarom zit je op het forum?

Niet meer voor mijn plesier in ieder geval.

Voornamelijk voor de muziek afdeling van dit forum.

Dat geldt voor mij ook. Helaas tref ik erg weinig bondgenoten in dezelfde muzieksmaak aan.

Ooit kwam ik hear voor een andere reden (leerzaamheid in combinatie met gezelligheid), maar die vlieger gaat voor mij niet meer op.

Jij ook al Henk

De moderatoren vonden dat niet zo aardig en hebben Hottentot gevraagd dat terug te nemen, hetgeen hij weigerde. Vandaar dat Hottentot een weekje 'bedenktijd' heeft gekregen.

Hij heeft nu kennelijk hier zijn nieuwe stek gevonden. De moderatoren van het andere forum willen hem hiermee van harte feliciteren en hem hier veel plezier toewensen.

Hottentot beschreef precies het gevoel wat velen hebben over dat forum (including me). Zijn ban bevestigt het gelijk waarom deze mensen niet meer op dat forum zitten. Of hij nu hier wel op het goede adres is aangekomen weet ik niet, daar een groot deel van diezelfde mensen daar ook hier in het verleden op eenzelfde wijze actief waren/zijn. Gelukkig gaat het de laatste weken allemaal weer een stuk beter daar we allemaal weer wat vrolijker tegen elkaar zijn en dat is ook weer een reden om aanwezig te blijven op dit forum ;) .

Niet zo negatief, guys.

Edwin Snoek is ook alweer gesignaleerd... :o

:D

Edwin Snoek? Daar heb ik nog nooit van gehoord. :D

Is dat niet die gozer die altijd tankplaatjes poste hear? :D

Levensgevaarlijk wat ik nu ga doen, want een beetje off-topic en je bent hear de klos. :D

Nog 1 keer dan. :P

leopard1.jpg:D

Groeten

Edwin

Hij is weer prachtig, Edwin.

Ik heb er vele foto's met mijzelf achter het stuur.

Zoals deze :

00220-2.jpg

Kijk maar eens op mijn blogpagina in het fotoalbum, daar vind je er nog meer, oude tankrot

groet van deze ouwe tanker.,

:cool2:

Edited by audiofreak

Hij is weer prachtig, Edwin.

Ik heb er vele foto's met mijzelf achter het stuur.

Zoals deze :

00220-2.jpg

Kijk maar eens op mijnn blogpagina in het fotoalbum, daar vind je er nog meer, oude tankrot

groet,

:cool2:

Wat een prachtige foto van de Leopard 1. Je had mij al eerder verteld in het verleden dat jij chauffeur was van de Leopard 1. Ik ben jaloers op je. :cool2: Ik was helaas te lang om chauffeur te worden. :(

Hier heb ik nog een filmpje van de Leopard 1. Er gaat niets boven het motorgeluid van een L-1. Daar kan geen audioset tegenop. Een Leopard 1 heeft nog een mooier laag dan Krell-laag. :D

http://www.youtube.com/watch?v=3l7e9-ceg8U Ga er maar even voor zitten en luisteren. Kippevel gewoon, vooral het einde al hij gas geeft. :D

Groeten

Edwin

wat voor auto radio zit daarin. jbl systeem met een jackhammer zeker :lol: anders hoor je niks.

beetje brallen met zo'n tank en radio 4 aan. ik zie het helemaal voor me. :cool2:

Ja leuke foto's en tijd. Vanmiddag nog wat meer filmpjes zitten kijken op www.you tube. Dan gaat mijn tankhart toch ff sneller kloppen. Trouwens die leo-1 (de orginele dus) hadden ze er na 6 uur bergen met een leo-1 bergingstank eruit gehaald. Leo-1, leo-1V en leo-2 heb ik gereden.

En om aan te sluiten bij de topicvraag is dit 1 van mijn redenen dat ik ook op het forum zit en het leuk is om soms wat oude gepaseerde "kicks" te delen en dat hoeft natuurlijk niet alleen over hifi te gaan.Een andere is dat ik door het forum andere mede-hobbyisten heb ontmoet en leren kennen en waar zelfs vriendschappen uit zijn ontstaan. En zo zijn er nog wel een paar.

groet, :cool2:

YEEEEEHAAAAA!!!!!!! :D:rolleyes::):lol:

Kijk daar gaan mijn mondhoeken weer van omhoog. Lachu :lol: die foto's van die tanks en dat slappe ge O H. Of was het toch serieus en moet ik mij even gaan afvragen vanaf wanneer de mannen in watjes veranderd zijn zodat ik weet in welke groep ik thuis hoor, :ph34r: als laatste dienstplichtig militair.....

Ome Henk ik miste een gevatte opmerking, hopenlijk komt deze nog. :D

Groet, als dit zo doorgaat ben ik er ook weer vaker.

Andre