Paulebappie Posted 25 april 2007 Report Share Posted 25 april 2007 Ik kreeg dinsdag een mail van Stereophile waarin ze vragen een "gift subscription" naar een amerikaanse militair te sturen om zo de troepen te steunen. Ik dacht eerst nog aan spam maar zo te zien menen ze het serieus...... Het mailtje komt van de uitgever en niet van Stereophile zelf. Maar toch: dit is voor mij de druppel en ik ga mijn abonnement opzeggen........ Meer mensen dit mailtje gekregen?? Groeten Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 25 april 2007 Report Share Posted 25 april 2007 Tja, om daar nou je abonnement voor op te zeggen... Overigens ben ik al jaren lid van stereophile, maar ik heb die mail niet gehad. Als ik die mail wel gehad zou hebben dan zou ik het nog onzin vinden om gelijk mijn abonnement op te zeggen. Ze dwingen je nergens toe, je hoeft het dus niet te doen. Bovendien ben ik lid voor het blad en de geleverde inhoud en kwaliteit. Dat de uitgever die 50 van dit soort titels in zijn portefeuille heeft een algemene mail stuurt om een landgenoot in oorlog (99% van hun leden zijn Amerikanen) moreel te ondersteunen doet daar niets aan af. Ook spreekt er geen (moreel) oordeel uit, die soldaat is ook maar gestuurt en die kunnen wel een hart onder de riem gebruiken lijkt me zo. Als je tegen die oorlog bent moet je niet bij de soldaat zijn, maar bij zijn opdrachtgever, de firma Bush. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 25 april 2007 Author Report Share Posted 25 april 2007 Tja, om daar nou je abonnement voor op te zeggen... Overigens ben ik al jaren lid van stereophile, maar ik heb die mail niet gehad. Als ik die mail wel gehad zou hebben dan zou ik het nog onzin vinden om gelijk mijn abonnement op te zeggen. Ze dwingen je nergens toe, je hoeft het dus niet te doen. Bovendien ben ik lid voor het blad en de geleverde inhoud en kwaliteit. Dat de uitgever die 50 van dit soort titels in zijn portefeuille heeft een algemene mail stuurt om een landgenoot in oorlog (99% van hun leden zijn Amerikanen) moreel te ondersteunen doet daar niets aan af. Ook spreekt er geen (moreel) oordeel uit, die soldaat is ook maar gestuurt en die kunnen wel een hart onder de riem gebruiken lijkt me zo. Als je tegen die oorlog bent moet je niet bij de soldaat zijn, maar bij zijn opdrachtgever, de firma Bush. Misschien is het de smakeloosheid. Ik vind dat een uitgever zich niet op deze manier met een oorlog moet inlaten. En al zeker niet dit soort mailtjes naar niet-amerikanen sturen. Mijn reactie was walging, ik heb inmiddels een bijpassende reactie gestuurd. Einde Bush is niet zo makkelijk, einde abonnement wel. Ik hoef ze niet meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 26 april 2007 Report Share Posted 26 april 2007 Beste, Hoe weet je zo zeker dat de mail van de uitgever af komt? Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 26 april 2007 Report Share Posted 26 april 2007 Is wel een hilarisch idee dat zo'n militair ergens in de woestijn in Irak in een kabel test oid zit te lezen. Denk dat de meesten toch een ander vertier zoeken... Meer iets voor Playboy magazine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 27 april 2007 Report Share Posted 27 april 2007 Is wel een hilarisch idee dat zo'n militair ergens in de woestijn in Irak in een kabel test oid zit te lezen. Denk dat de meesten toch een ander vertier zoeken... Meer iets voor Playboy magazine Ik denk dat de soldaat vast een leuke stereoset wil uitzoeken van het geld dat hij in Irak verdient. Maar hij is vergeten een goede ziektekostenverzekering af te sluiten voor hij vertrok. Bij thuiskomst gaat het geld op aan de psychiater. De psychiater is vast ook geaboneerd op Stereophile, maar of hij de militair in Irak wil ondersteunen? Hoe minder er wordt gesteund, hoe gefrusteerder de militair thuis komt, hoe langer hij op de divan mag, hoe vetter de stereoset van de psychiater wordt. Door niet in te gaan op het verzoek om ondersteuning, werk je eigenlijk mee aan de stereoset van de 'shrink'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 27 april 2007 Author Report Share Posted 27 april 2007 Draadje hierover: http://behind.aotw.org/2007/04/25 Het gaat om Primedia, de uitgever van Stereophile, ze geven dus ook "Guns & Ammo" uit en deze wordt blijkbaar veel gelezen door die zielige militairen. Primedia besloot om iedereen in het mailingbestand (ik heb me ingeschreven voor het Stereophile forum) dit mailtje te sturen. Gekke jongens die amerikanen. edit: draadje werkt niet....... edit2: draadje werkt wel, even verderklikken naar post van 25 april Gezocht op: Primedia troops support Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts