joopie Posted 29 april 2007 Report Share Posted 29 april 2007 ik heb een setje driade 71mkII op de kop getikt voor niet veel geld. behalve dat ze zwaar zijn klinkt het ook nog eens best lekker. kan iemand mij vertellen wat voor tweeter hier in zit? dome? en basspeaker? gr jopie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silversurfer Posted 29 april 2007 Report Share Posted 29 april 2007 Kan mij vergissen maar volgens mij maakt Driade meestal gebruik van Vifa units. In die D85's van mij zitten in ieder geval Vifa units, twee jaar geleden nog nieuwe Vifa tweeters in geramd omdat ik er eentje op had geblazen. 'k zou zeggen schroef ze er eens uit dan kun je het zien gr., Jeroen P.S. Bestaan die gasten nog wel eigenlijk? Bij Look and Listen zijn ze inmiddels ook van de productlijst afgevoerd... ik heb een setje driade 71mkII op de kop getikt voor niet veel geld.behalve dat ze zwaar zijn klinkt het ook nog eens best lekker. kan iemand mij vertellen wat voor tweeter hier in zit? dome? en basspeaker? gr jopie Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopie Posted 29 april 2007 Author Report Share Posted 29 april 2007 dank je, heb gekeken, maar er staat alleen maar made in germany op? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopie Posted 29 april 2007 Author Report Share Posted 29 april 2007 het hoog is zijdezacht te noemen, dus ik ben benieuwd welk merk dit is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 30 april 2007 Report Share Posted 30 april 2007 Joopie het merk is LPG (made) Eton Duitsland Ik heb vakantie werk gedaan bij Duson waar de Driade gemaakt werd. Mazzel Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopie Posted 30 april 2007 Author Report Share Posted 30 april 2007 dank u vriendelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts