Marius van Zanten Posted 29 april 2007 Report Share Posted 29 april 2007 Bij welke hifi zaak kan ik zowel Dynaudio als Monitor audio speakers bekijken en beluisteren? Graag in de omgeving van Urecht/ Amsterdam. Niet bij Raf utrecht ( bij informatie weinig aandacht) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 30 april 2007 Report Share Posted 30 april 2007 In de buurt van Amsterdam; Hobo hifi van den Eijnde de Audiofabriek mazzel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius van Zanten Posted 1 mei 2007 Author Report Share Posted 1 mei 2007 bedankt ik zal eens kijken naar deze 3. met welke van deze 3 heb je de meeste ( goede) ervaring? groetjes Marius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius van Zanten Posted 1 mei 2007 Author Report Share Posted 1 mei 2007 bij de "audiofabriek" zag ik geen van beiden staan??? klopt dit???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 1 mei 2007 Report Share Posted 1 mei 2007 Tjek de rechterkant van http://www.hear.nl/merken/225-Monitor-Audio.html en http://www.hear.nl/merken/224-Dynaudio.html AS zit in de doorsnede, maar das in Sneek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 5 mei 2007 Report Share Posted 5 mei 2007 Vergeet ook Hobo Hifi niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius van Zanten Posted 6 mei 2007 Author Report Share Posted 6 mei 2007 bedankt, ik heb een afspraak gemaakt met audio select in sneek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 6 mei 2007 Report Share Posted 6 mei 2007 Trek er dan maar een dag voor uit! De tijd wil in Friesland nog wel eens veel sneller gaan dan er buiten! Tip: Neem vlaai mee! Nee, serieus, ga gerust met een aantal goede bekende cd's of nog liever LP's naar AS toe, en geniet van de kundigheid en passie voor audio van de medewerkers aldaar! Ik ben beneuwd waarmee je gaat thuiskomen! Met vriendelijke groet, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 6 mei 2007 Report Share Posted 6 mei 2007 Ik denk met een platenspeler Lestat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 7 mei 2007 Report Share Posted 7 mei 2007 Die kans is toch best wel groot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius van Zanten Posted 10 mei 2007 Author Report Share Posted 10 mei 2007 dat is ook de 2e reden waarom ik dus speciaal voor AS gekozen heb. Ik wil ook mijn oude platenspeler van 35 jaar vervangen voor een ander. lestat, ik zag in je profiel dat je ergens in Utrecht woon??? is dat de stad of in een plaats er om heen? Aan je reactie kan ik aan nemen dat je wel eens bij AS ben geweest? Heb je ook ervaring met Krijtenberg Audio met IQ in Uithoorn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 10 mei 2007 Report Share Posted 10 mei 2007 Ik denk met een platenspeler Lestat. Nee hoor. Vorig jaar kwam ik voor een bak koffie en ging met een cdspeler naar huis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius van Zanten Posted 19 mei 2007 Author Report Share Posted 19 mei 2007 Zo ik ben afgelopen vrijdag naar Henk van AS geweest. we waren er om 11.30 en gingen om 19.00 uur s' avonds weer naar huis. Na veel luisteren heb ik voor de Monitor Audio GS 10 gekozen en heb een Blue-note Picolo draaitafel besteld. De Dynaudio 52 SE en de GS10 lagen in het begin wel erg uit elkaar, en de voorkeur ging in eerste instantie naar de Dyaudio maar na veel verschilende muziek stijlen te hebben beluisterd waren mijn vrouw en ik er over eens dat het de GS 10 moesten worden, ook met advies van Henk. Wat de draaitafel betreft heb ik mij laten informeren door Henk en Zoon? en ben op hun advies afgegaan. zelf wilde ik eerst een Clear audio draaitafel van rond de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 20 mei 2007 Report Share Posted 20 mei 2007 Zo ik ben afgelopen vrijdag naar Henk van AS geweest.we waren er om 11.30 en gingen om 19.00 uur s' avonds weer naar huis. Na veel luisteren heb ik voor de Monitor Audio GS 10 gekozen en heb een Blue-note Picolo draaitafel besteld. De Dynaudio 52 SE en de GS10 lagen in het begin wel erg uit elkaar, en de voorkeur ging in eerste instantie naar de Dyaudio maar na veel verschilende muziek stijlen te hebben beluisterd waren mijn vrouw en ik er over eens dat het de GS 10 moesten worden, ook met advies van Henk. Wat de draaitafel betreft heb ik mij laten informeren door Henk en Zoon? en ben op hun advies afgegaan. zelf wilde ik eerst een Clear audio draaitafel van rond de €. 1000.= Ik moet nog even wachten want het geheel komt pas in juli. gr. Marius Gefeliciteerd!!! De GS10 ken ik goed, en je hebt er een leuke heldere speaker aan! Die Piccolo is ook geheel niet verkeerd als draaitafel ( ). Welke arm/ element combinatie heb je gekozen? Met vr groet, Lestat P.S., Ik denk niet dat je Henk zijn zoon hebt ontmoet. Het zal een (part-time) medewerker zijn geweest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 20 mei 2007 Report Share Posted 20 mei 2007 Denk dat ie Marten Jan gezien heeft, maar ik ken het probleem kwam er voor een andere arm en ging weg met een nieuwe platendraaiert.... en de vorige keer dat ik er was liep ik met een blue note phonoamp de deur uit, ben benieuwd wat de volgende keer mij brengen gaat.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 20 mei 2007 Report Share Posted 20 mei 2007 Denk dat ie Marten Jan gezien heeft, maar ik ken het probleem kwam er voor een andere arm en ging weg met een nieuwe platendraaiert.... en de vorige keer dat ik er was liep ik met een blue note phonoamp de deur uit, ben benieuwd wat de volgende keer mij brengen gaat.... Dan zou hij op bezoek geweest moeten zijn, MJ werkt er niet meer wegens studie en dergelijke! De rest is bekend... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 20 mei 2007 Report Share Posted 20 mei 2007 Hoi Marius, Gefeliciteerd met deze aankopen! Ik ben zelf 2 jaar geleden ook gevallen voor een Buenote Picolo draaitafel. Inmiddels bestaat (bijna) mijn hele set uit Bluenote. Wat voor element gebruik je? Zo ik ben afgelopen vrijdag naar Henk van AS geweest.we waren er om 11.30 en gingen om 19.00 uur s' avonds weer naar huis. Ook heel herkenbaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius van Zanten Posted 20 mei 2007 Author Report Share Posted 20 mei 2007 Omdat ik helemaal niets van de Picolo afwist, wilde hij bij mij niet de standaard arm er op doen, maar de gene die er op volgd, en dit was volgens mij de B5 signature? Het element is een Grado green geworden, want hij zei, eerst de basis goed dan de rest. weten jullie het verschil van spelen tussen een Picolo en een clear audio draaitafel? Inmiddels heb ik de Blue-note Pre amp Phone 1 te leen( Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 20 mei 2007 Report Share Posted 20 mei 2007 heb de blue note ook, werd er niet echt vrolijk van moest al mijn mijn platen opnieuw draaien , en kwam tot de conclusie dat er toch ineens veel meer op die elpee stond, snapte ik niets van DUS IK ZOU ZEGGEN, schrik niet als het over een week of zo nog veel beter klinkt........ gr bas (Het probleem met a.s. is dat je er altijd heeel lang wilt blijven, en ja wat moet ik er nog verder over zeggen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius van Zanten Posted 20 mei 2007 Author Report Share Posted 20 mei 2007 heb de blue note ook, werd er niet echt vrolijk van moest al mijn mijn platen opnieuw draaien , en kwam tot de conclusie dat er toch ineens veel meer op die elpee stond, snapte ik niets van DUS IK ZOU ZEGGEN, schrik niet als het over een week of zo nog veel beter klinkt........ gr bas (Het probleem met a.s. is dat je er altijd heeel lang wilt blijven, en ja wat moet ik er nog verder over zeggen) dat geloof ik graag, maar ik krijg de draaitafel pas ik juli, voor mijn 25 jarige huwlijk, dus moet ik het nog met mijn oude Sanyo doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 20 mei 2007 Report Share Posted 20 mei 2007 Omdat ik helemaal niets van de Picolo afwist, wilde hij bij mij niet de standaard arm er op doen, maar de gene die er op volgd, en dit was volgens mij de B5 signature?Het element is een Grado green geworden, want hij zei, eerst de basis goed dan de rest. weten jullie het verschil van spelen tussen een Picolo en een clear audio draaitafel? Inmiddels heb ik de Blue-note Pre amp Phone 1 te leen( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts