annette7466 Posted 6 mei 2007 Report Share Posted 6 mei 2007 Mijn versterker is ermee opgehouden, zomaar. Philips 900 serie. De rest van de apparatuur doet het nog wel, de lichtjes branden, maar de versterker is 'dood'. Wie weet wat er aan de hand kan zijn? Vriendelijke groet, Annette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 6 mei 2007 Report Share Posted 6 mei 2007 Zekering gesprongen? Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 7 mei 2007 Report Share Posted 7 mei 2007 Zekering gesprongen? Groeten... dan branden de lampjes ook niet.... lijkt mij........ klinkt stom ik weet het... ;-) maar, stinkt de versterker ook ? (ff door de ventilatie gaten proberen te ruiken, apparaat wel UIT het stopcontact halen), als ie stinkt is er wellicht een en ander aan elektronica "ontploft"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 7 mei 2007 Report Share Posted 7 mei 2007 Mijn versterker is ermee opgehouden, zomaar. Philips 900 serie. De rest van de apparatuur doet het nog wel, de lichtjes branden, maar de versterker is 'dood'. Wie weet wat er aan de hand kan zijn? Vriendelijke groet, Annette Philips 900 serie?? Hmmm. Het lijkt erop dat die al wat jaartjes oud is. Het zou kunnen dat de grote elco's in de voeding defect/lek zijn. Het zou natuurlijk ook een simpel zekeringetje in het apparaat z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 7 mei 2007 Report Share Posted 7 mei 2007 Wel goed lezen mensen. De rest van de apparatuur doet het nog wel, de lichtjes branden, maar de versterker is dood. Volgens mij bedoelt Annette dat de lampies van de versterker het ook niet meer doen. Zekering is zo het eerste wat in mij opkwam. Er kunnen inderdaad nog wel andere oorzaken zijn. Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 7 mei 2007 Report Share Posted 7 mei 2007 Wel goed lezen mensen. De rest van de apparatuur doet het nog wel, de lichtjes branden, maar de versterker is dood. Volgens mij bedoelt Annette dat de lampies van de versterker het ook niet meer doen.Zekering is zo het eerste wat in mij opkwam. Er kunnen inderdaad nog wel andere oorzaken zijn. Groeten... Tsja, het ligt er maar net aan hoe je de tekst interpreteerd. Die 'brandende lichtjes' kunnen best aan de versterker refereren. Een b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts