Jump to content

Nespa Pro

AudioBill
 Share

Recommended Posts

Maar, wat denk je van mijn gedachte, dat de oren best wel eens door stemmingen aan een chemischproces onderhevig zouden kunnen zijn, waardoor er al dan geen verschillen waarneembaar zijn met dit soort tweaks? :unsure:

Hoi CJ,

Dat denk ik zeker dat dat zo is. Sterker nog, ik denk dat dat ook geldt voor het luisteren van muziek op je eigen installatie en je maakt iets mee in je eigen persoonlijke sfeer, zelfs dan kan het gebeuren dat de gehele installatie niet kan boeien enz. Ik heb dat zelf zo ervaren in het verleden en heb een keer op het punt gestaan om de gehele installatie weg te doen en de hobby op te geven, omdat ik het toch niet meer hoorde en niet kon boeien en geen plezier had aan het beluisteren van de muziek of de installatie.. Ook hoorde ik in die periode weinig verschillen tussen componenten en verschillen tussen assocoires enz al helemaal niet. Later toen alles weer in een rustiger vaarwater was gekomen kwam ook weer dat stukje plezier en beleving terug en begon het ook weer te boeien.

Verder wens ik je oprecht sterkte en kracht de komende tijd.

:cool2: