Hottentot Posted 7 mei 2007 Report Share Posted 7 mei 2007 Is er op dit forum iemand die mij kan vertellen of er vroegere lp`s van Pablo Cruise ook op cd zijn verschenen,het maakt mij niet uit welke. Daarnaast heb ik nog een vraag en die gaat over de Japanse jazz pianist Yun Fukamachi,Yun heeft ooit voor Toshiba records een direct to disc lp opgenomen met nummers van Sergeant Peppers,weet iemand of hier een recorder heeft meegelopen en of er dus misschien ooit een cd van is uitgegeven,dit betrof een qua spontaniteit,dynamiek en opnametechniek een van de allerbeste cd`s die ik ooit gehoord heb. Mvg Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 7 mei 2007 Report Share Posted 7 mei 2007 Is er op dit forum iemand die mij kan vertellen of er vroegere lp`s van Pablo Cruise ook op cd zijn verschenen,het maakt mij niet uit welke. Ik geloof dat alleen Lifeline niet op cd is uitgekomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hottentot Posted 7 mei 2007 Author Report Share Posted 7 mei 2007 Is er op dit forum iemand die mij kan vertellen of er vroegere lp`s van Pablo Cruise ook op cd zijn verschenen,het maakt mij niet uit welke. Ik geloof dat alleen Lifeline niet op cd is uitgekomen. Beste Seed7 Heb jij soms labels en cd nummeres voor mij. Mvg Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 7 mei 2007 Report Share Posted 7 mei 2007 Heb jij soms labels en cd nummeres voor mij.Mvg Mark zoek b.v. op JPC (webwinkel), dan zie je 4 verkrijgbare titels. Over het algemeen is AMG een goede bron van informatie, al is het wel erg amerikaans georienteerd (persoonlijke mening) betreffende Fukamachi, het is Jun ipv Yun, dit helpt misschien bij je zoektocht Uit deze japanse site ((vertaald via Google) klik op "up to date album" en scroll omlaag) krijg ik de indruk dat er inderdaad een cd is. Er zijn hier een aantal fusion liefhebbers aktief met contakten in japan, misschien sdat zij je kunnen helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hottentot Posted 7 mei 2007 Author Report Share Posted 7 mei 2007 Super bedankt. Mvg Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts