dekkersj Posted 8 mei 2007 Report Share Posted 8 mei 2007 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssassen Posted 8 mei 2007 Report Share Posted 8 mei 2007 De Duitse Elektor heeft een 'jig' gemaakt waar ze de buis in een voetje prikken en dmv. een constructie met hamertje op de buitenkant tikken, zodoende is e.e.a. reproduceerbaar. Ik kan 't artikel wel even voor je inscannen, omzetten naar PDF en emailen? Met vriendelijke groet, Sander Sassen http://www.hardwareanalysis.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 8 mei 2007 Report Share Posted 8 mei 2007 Of zou ik zelf een ring kunnen maken van hittebestendig materiaal? (en geen flauwe grappen over rubberen ringen etc...) De ringen die er bij mij omheen zaten zijn gewoon O-ringen uit de autotechniek. Niks speciaals of zo, hoewel ze inderdaad wel hittebestendig moeten zijn. Ik heb wel gelezen dat je daarvoor gewoon die ringen kunt gebruiken. Ze zitten niet bruut strak, maar het kost wel enige moeite om ze er op of af te schuiven, dat wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 8 mei 2007 Report Share Posted 8 mei 2007 Dat zou al geweldig zijn. Alvast bedankt. Of zou ik zelf een ring kunnen maken van hittebestendig materiaal? (en geen flauwe grappen over rubberen ringen etc...) Groet, Jacco Als je even de werkplaats in loopt, kun je waarschijnlijk de wereld aan O ringen in verschillende hardheden = shore, krijgen om uit te proberen. Dan kun je gelijk uitvinden of er zelfs en eventueel verschil zit tussen een harde en zachte ring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts