Andre Kel Posted 8 mei 2007 Report Share Posted 8 mei 2007 Hoi, ik zie wel eens wat spullen staan van Advance acoustics. Het ziet er van buiten leuk uit maar vind het soms van binnen wat karig. Heeft een van jullie het wel eens gehoord en dan b.v. de grotere modellen? groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 8 mei 2007 Report Share Posted 8 mei 2007 Helaas, ik heb ze nog niet goed kunnen beluisteren. Wel heb ik zo af en toe gehoord dat ze nogal gevoelig zijn... Maar het is wel geinig voor weinig, en weer eens wat anders dan het Aziatische goedkopere "spul". Ben je ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 8 mei 2007 Report Share Posted 8 mei 2007 Advance Acoustic is een Frans merk wat hun spullen in China laat maken. Ik heb er verschillende componenten van mogen beluisteren en deze klonken zeker gezien het geld erg goed. Dat karige kan ik niet bevestigen. De apparatuur is voorzien van ruime voedingen en is degelijk opgebouwd. DK is kennelijk ook een product wat in eerste instantie bij Advance Acoustic is ontworpen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 8 mei 2007 Members Report Share Posted 8 mei 2007 Het wordt ontworpen in Frankrijk, in China gebouwd, waarna het terugkomt naar Frankrijk voor controle en afregeling. Het is voor het geld inderdaad bijzonder mooi spul (voor nog wat meer geld nog steeds trouwens). DK design is er inderdaad van afgeleid, alleen op een wat vreemde manier. De produkten werden door CAV gebouwd, die brachten het echter ook direct onder eigen naam uit, hier is dacht ik DK ook ontstaan. De AA produkten worden nu door een andere fabrikant gebouwd, vandaar ook de wat afwijkende vormgeving, ze willen van dat CAV image af... Ik heb onlangs bij iemand de MPP 505 pre met MAA 705 mono's beluisterd op een grote set Magnepans, dat ging echt voortreffelijk. Toevallig ken ik iemand vrij goed die dealer is van AA, en krijg dus binnenkort het nodige op proef... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 mei 2007 Report Share Posted 8 mei 2007 Heijnhuis in Enschede is ook dealer van Advance Acoustic. Is een dealer met vooral budget-spul, voor vrij lage prijzen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 8 mei 2007 Members Report Share Posted 8 mei 2007 Heijnhuis in Enschede is ook dealer van Advance Acoustic. Is een dealer met vooral budget-spul, voor vrij lage prijzen... O ja, dealers zijn er ook zat. Het is alleen een prijsklasse waarin ze nu niet echt snel iets mee geven om ''eens aan de tand te voelen''. Sinds mijn Jungson ben ik al van dat dure spul afgestapt, als een dergelijk merk hier nu wel een vaste voet onder de grond krijgt is dat natuurlijk mooi meegenomen. Je zult het waarschijnlijk alleen niet bij de Rhapsody's gaan vinden, maar ja, lekker belangrijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 mei 2007 Report Share Posted 8 mei 2007 Heijnhuis in Enschede is ook dealer van Advance Acoustic. Is een dealer met vooral budget-spul, voor vrij lage prijzen... O ja, dealers zijn er ook zat. Het is alleen een prijsklasse waarin ze nu niet echt snel iets mee geven om ''eens aan de tand te voelen''. Sinds mijn Jungson ben ik al van dat dure spul afgestapt, als een dergelijk merk hier nu wel een vaste voet onder de grond krijgt is dat natuurlijk mooi meegenomen. Je zult het waarschijnlijk alleen niet bij de Rhapsody's gaan vinden, maar ja, lekker belangrijk... Een huisgenoot van mij heeft een tijdje geleden een Denon-versterker en Canton-speakers bij Heijnhuis gehaald. Toen kon je bij 'm thuis gaan luisteren. Hij verkocht toen vanuit zijn huis, maar hij was wel bezig met een andere ruimte. Geen idee of hij die nu al heeft... Of hij ook spullen meegeeft om bij jezelf thuis te proberen, weet ik niet. Maar volgens mij doet hij daar niet heel moeilijk over. Je kunt ook via internet bij 'm bestellen en volgens mij kun je het ook eventueel weer terugsturen, mocht het niet bevallen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 8 mei 2007 Report Share Posted 8 mei 2007 Als je voor weinig wilt scoren, opruiming. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 8 mei 2007 Author Report Share Posted 8 mei 2007 He Lestat, het is een beetje beide. ben al een heeeele tijd op zoek naar een nieuwe versterker, maar nieuwsgierig ben ik altijd wel. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 9 mei 2007 Report Share Posted 9 mei 2007 He Lestat, het is een beetje beide. ben al een heeeele tijd op zoek naar een nieuwe versterker, maar nieuwsgierig ben ik altijd wel. Andre Hey, Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 31 mei 2007 Report Share Posted 31 mei 2007 Mooi spul hoor! Ik wil dit wel eens ergens beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 2 juni 2007 Author Report Share Posted 2 juni 2007 Voor mij is het zoeken over. Heb een nieuwe amp en ben er zeer tevreden mee. Het is een Audio Analogue Maestro geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
debontehond Posted 7 juni 2007 Report Share Posted 7 juni 2007 Het is mooi gemaakt en klinkt goed. Goede prijs kwaliteit verhouding. Klankmatig vindt ik het alleen wat aggressief in het hoog. N Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts