Edwin Snoek Posted 10 mei 2007 Report Share Posted 10 mei 2007 Speciaal voor Dekkersj. Luister even vanaf minuut 3, tot 3 minuut 18 http://www.youtube.com/watch?v=ryWqjPzwPQU...%2Enl%2Fyoutube Moet je ook even op 3 minuut 33 luisteren. Daar probeert een huisvrouw uitleg te geven over Crystal cables. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 mei 2007 Report Share Posted 11 mei 2007 Speciaal voor Dekkersj. Luister even vanaf minuut 3, tot 3 minuut 18 http://www.youtube.com/watch?v=ryWqjPzwPQU...%2Enl%2Fyoutube Moet je ook even op 3 minuut 33 luisteren. Daar probeert een huisvrouw uitleg te geven over Crystal cables. Groeten Edwin Arme jongen, die Rogier... Wat zou ik op zo'n moment toch graag in discussie gaan met hem, maar ja ik kom nooit op dat soort beurzen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 11 mei 2007 Report Share Posted 11 mei 2007 MWOEHHAHAHA!!!!! Dank je voor je inkijkje in deze verachtelijke wereld!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 11 mei 2007 Report Share Posted 11 mei 2007 Edwin kijk eens hier... linkje Wil jij nu ook mijn vriendje zijn..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 11 mei 2007 Author Report Share Posted 11 mei 2007 Edwin kijk eens hier... linkje Wil jij nu ook mijn vriendje zijn..? Tuurlijk wil ik nu je vriendje zijn. Bedankt voor de prachtige foto. Groeten Edwin MWOEHHAHAHA!!!!! Dank je voor je inkijkje in deze verachtelijke wereld!!! Audio blijft de mooiste hobby dat er is. Maar het 'audiofiele wereldje' met al z'n notenhoutenkistjes, gouden opdrukken en glimmer en glitter en de peperdure prijzen die ermee samengaan, dat is echt verschrikkelijk. Daar voel ik me ook helemaal niet in thuis. Daarnaast hou ik ook helemaal niet van de 'audiofiele sound' die vaak veel te ingetogen en ongecontroleerd klinkt. De meeste audiofiele sets zetten een mooi plaatje neer, maar het geluid leeft en 'spettert' zelden. Ik vind PA-geluid vaak veel realistischer klinken. Daar hoor je tenminste vaak echt de snaren van een basgitaar, zonder vaag laag erom heen. En het klinkt vaak veel realistischer opener en rauwer, zoals het vaak ook in werkelijkheid klinkt. Nee, ik heb niet zoveel met het audiofiele wereldje wat vooral aan elkaar hangt van status en loos gebrabbel. Het is vaak meer de sfeer die rond audiofiele producten hangt. Desalnietemin blijf ik een grote geluids en apparatuurfreak. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 11 mei 2007 Report Share Posted 11 mei 2007 Speciaal voor Dekkersj. Luister even vanaf minuut 3, tot 3 minuut 18 http://www.youtube.com/watch?v=ryWqjPzwPQU...%2Enl%2Fyoutube Moet je ook even op 3 minuut 33 luisteren. Daar probeert een huisvrouw uitleg te geven over Crystal cables. Groeten Edwin Yeah....right.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 11 mei 2007 Report Share Posted 11 mei 2007 Maar het 'audiofiele wereldje' met al z'n notenhoutenkistjes, gouden opdrukken en glimmer en glitter en de peperdure prijzen die ermee samengaan, dat is echt verschrikkelijk. Daar voel ik me ook helemaal niet in thuis. Daarnaast hou ik ook helemaal niet van de 'audiofiele sound' die vaak veel te ingetogen en ongecontroleerd klinkt. De meeste audiofiele sets zetten een mooi plaatje neer, maar het geluid leeft en 'spettert' zelden. Ik vind PA-geluid vaak veel realistischer klinken. Daar hoor je tenminste vaak echt de snaren van een basgitaar, zonder vaag laag erom heen. En het klinkt vaak veel realistischer opener en rauwer, zoals het vaak ook in werkelijkheid klinkt. Nee, ik heb niet zoveel met het audiofiele wereldje wat vooral aan elkaar hangt van status en loos gebrabbel. Het is vaak meer de sfeer die rond audiofiele producten hangt. Desalnietemin blijf ik een grote geluids en apparatuurfreak. Groeten Edwin he...he een soul mate. een gitaar moet klinken als een gitaar, vet , rauw en fel. mag ik vragen wat jij hebt staan om dit te verwezenlijken. KARMA voor jou Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 mei 2007 Report Share Posted 11 mei 2007 Desalnietemin blijf ik een grote geluids en apparatuurfreak. Groeten Edwin En, laten we dat vooral niet vergeten, een liefhebber van grote elco's en vette snacks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 14 mei 2007 Report Share Posted 14 mei 2007 Daar hoor je tenminste vaak echt de snaren van een basgitaar, zonder vaag laag erom heen. En het klinkt vaak veel realistischer opener en rauwer, zoals het vaak ook in werkelijkheid klinkt. Audiofiel geneuzel Ruikt het ook naar echt hout meneer Snoek De rauwe geur van hout, teer en hars. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts