Jump to content

Hifi.nl filmpje van de Doelen

Edwin Snoek
 Share

Recommended Posts

Speciaal voor Dekkersj. Luister even vanaf minuut 3, tot 3 minuut 18 :D

http://www.youtube.com/watch?v=ryWqjPzwPQU...%2Enl%2Fyoutube

Moet je ook even op 3 minuut 33 luisteren. Daar probeert een huisvrouw uitleg te geven over Crystal cables.:D

Groeten

Edwin

Arme jongen, die Rogier... :D Wat zou ik op zo'n moment toch graag in discussie gaan met hem, maar ja ik kom nooit op dat soort beurzen... ;)

Edwin kijk eens hier... :D

linkje

Wil jij nu ook mijn vriendje zijn..?

Tuurlijk wil ik nu je vriendje zijn. :D

Bedankt voor de prachtige foto. :cool2::D

Groeten

Edwin

MWOEHHAHAHA!!!!!

Dank je voor je inkijkje in deze verachtelijke wereld!!!

:unsure:

Audio blijft de mooiste hobby dat er is. :cool2:

Maar het 'audiofiele wereldje' met al z'n notenhoutenkistjes, gouden opdrukken en glimmer en glitter en de peperdure prijzen die ermee samengaan, dat is echt verschrikkelijk. Daar voel ik me ook helemaal niet in thuis.

Daarnaast hou ik ook helemaal niet van de 'audiofiele sound' die vaak veel te ingetogen en ongecontroleerd klinkt. De meeste audiofiele sets zetten een mooi plaatje neer, maar het geluid leeft en 'spettert' zelden. Ik vind PA-geluid vaak veel realistischer klinken. Daar hoor je tenminste vaak echt de snaren van een basgitaar, zonder vaag laag erom heen. En het klinkt vaak veel realistischer opener en rauwer, zoals het vaak ook in werkelijkheid klinkt.

Nee, ik heb niet zoveel met het audiofiele wereldje wat vooral aan elkaar hangt van status en loos gebrabbel. Het is vaak meer de sfeer die rond audiofiele producten hangt.

Desalnietemin blijf ik een grote geluids en apparatuurfreak. :cool2:

Groeten

Edwin

Maar het 'audiofiele wereldje' met al z'n notenhoutenkistjes, gouden opdrukken en glimmer en glitter en de peperdure prijzen die ermee samengaan, dat is echt verschrikkelijk. Daar voel ik me ook helemaal niet in thuis.

Daarnaast hou ik ook helemaal niet van de 'audiofiele sound' die vaak veel te ingetogen en ongecontroleerd klinkt. De meeste audiofiele sets zetten een mooi plaatje neer, maar het geluid leeft en 'spettert' zelden. Ik vind PA-geluid vaak veel realistischer klinken. Daar hoor je tenminste vaak echt de snaren van een basgitaar, zonder vaag laag erom heen. En het klinkt vaak veel realistischer opener en rauwer, zoals het vaak ook in werkelijkheid klinkt.

Nee, ik heb niet zoveel met het audiofiele wereldje wat vooral aan elkaar hangt van status en loos gebrabbel. Het is vaak meer de sfeer die rond audiofiele producten hangt.

Desalnietemin blijf ik een grote geluids en apparatuurfreak. :cool2:

Groeten

Edwin

he...he een soul mate. een gitaar moet klinken als een gitaar, vet , rauw en fel. mag ik vragen wat jij hebt staan om dit te verwezenlijken.

KARMA voor jou

Daar hoor je tenminste vaak echt de snaren van een basgitaar, zonder vaag laag erom heen. En het klinkt vaak veel realistischer opener en rauwer, zoals het vaak ook in werkelijkheid klinkt.

Audiofiel geneuzel :rolleyes::P

Ruikt het ook naar echt hout meneer Snoek :huh::D

De rauwe geur van hout, teer en hars.