spido Posted 21 juni 2007 Report Share Posted 21 juni 2007 Marantz heeft een "warme" relaxte sound. Wat wollig in de bas. (...) Beste Hubertinus, Is dit oordeel gebaseerd op een directe ( A - B ) vergelijking, in dezelfde ruimte, met hetzelfde programma, aan overigens dezelfde audioset? Of is het een meer algemeen bevinden, op basis van je muzikaal geheugen? (Ik speel zelf heel vaak via Marantz versterkers (m.n. PM-80 SE en PM-82), en dikwijls denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 22 juni 2007 Report Share Posted 22 juni 2007 Marantz heeft een "warme" relaxte sound. Wat wollig in de bas. (...) Beste Hubertinus, Is dit oordeel gebaseerd op een directe ( A - B ) vergelijking, in dezelfde ruimte, met hetzelfde programma, aan overigens dezelfde audioset? Of is het een meer algemeen bevinden, op basis van je muzikaal geheugen? (Ik speel zelf heel vaak via Marantz versterkers (m.n. PM-80 SE en PM-82), en dikwijls denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 25 juni 2007 Report Share Posted 25 juni 2007 er staat een bijn nieuwe op marktplaats, volgens mij voor 1099 zoek maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
kww Posted 11 juli 2007 Report Share Posted 11 juli 2007 ik heb de pma2000 zonder de ae toevoeging. mijn ervaring met deze versterker is super. hiervoor marantz en onkyo gehad maar die halen het niet bij deze slechts 2 x 80 watt versterker. laag is strak, en met attack zonder overheersend te worden, wat ik bij veel andere setjes nogwel eens hoor. mid is duidelijk aanwezig en met veel detail. de tweeter is overduidelijk en nooit schel of iritant. ik vermoed dat ik diep in de buidel moet wil ik een betere versterker en hierbij denk ik dan weleens aan een klasse A versterker het enige wat ik bij veel duurdere versterkers wel eens als voordeel tov de denon gehoord is iets meer ruimtelijkheid zodat het geluid wat meer loskomt van de speaker. mogelijk is dit ook de oorzaak van de cd speler 1650ar of van andere invloeden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 12 juli 2007 Report Share Posted 12 juli 2007 Hoe zit dat? Twee trafo's en maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 12 juli 2007 Report Share Posted 12 juli 2007 Hoe zit dat? Twee trafo's en maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Posted 13 juli 2007 Report Share Posted 13 juli 2007 Misschien 1 trafo (+ condensator) voor de positieve en 1 trafo (+ condensator) voor de negatieve kant van de voeding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts