dumber Posted 13 mei 2007 Report Share Posted 13 mei 2007 Ik kwam volgend product laatst tegen, en was gelijk verbaasd over wat er meer valt te genieten van mijn high end set! http://www.drogisterij.net/index.php?menuo...amp;prodindex=0 Zijn er meer die hier ervaring mee hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximonster Posted 13 mei 2007 Report Share Posted 13 mei 2007 Wat zeg je ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin-Jan Dijkstra Posted 13 mei 2007 Report Share Posted 13 mei 2007 Hi, druppels olie (slaolie, olijfolie) helpen ook oorproppen te verwijderen. Moet je dan wel regelmatig doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 13 mei 2007 Report Share Posted 13 mei 2007 Ben een tijdje terug speciaal naar de huisarts gegaan, om m'n oren te laten uitspuiten, maar 't was niet nodig, zei ie Toch heb ik de indruk dat het n Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 14 mei 2007 Report Share Posted 14 mei 2007 Hoe dover je bent des slechter kan de kwaliteit zijn van de weergave ,zonder dat je het merkt ,scheelt een hoop knaken!! Dus .......... Gr hj negeervakje ..........thingman.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 14 mei 2007 Report Share Posted 14 mei 2007 ja het spul werkt wel als het gaat om losweken maar er blijft nog wel residu achter. dus gebruiken voordat je gaat douchen en dan met de douche de rommel eruit spuiten. grote hoeveelheden water in het oor laten lopen na het gebruik in ieder geval. niet te vaak gebruiken anders gaat de gehoorgang irriteren en alleen maar meer smeer maken. de gehoorgang hoort niet smetteloos schoon te zijn nl. wel het proberen waard. zie evt een oud topic van mij over oorverzorging dn heb je meer van dat soort tips. en tegenstanders trouwens (denk ergens onder algemene onderwerpen.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gloeilamp Posted 14 mei 2007 Report Share Posted 14 mei 2007 Hoe dover je bent des slechter kan de kwaliteit zijn van de weergave ,zonder dat je het merkt ,scheelt een hoop knaken!!Dus .......... Gr hj negeervakje ..........thingman.... Moet je Sander, Jacco en nog een paar van die idiote techneuten vertellen ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 mei 2007 Report Share Posted 15 mei 2007 Hoe dover je bent des slechter kan de kwaliteit zijn van de weergave ,zonder dat je het merkt ,scheelt een hoop knaken!! Dus .......... Gr hj negeervakje ..........thingman.... Moet je Sander, Jacco en nog een paar van die idiote techneuten vertellen ...... een gloeilamp met een hekel aan techneuten? ben jij geen creatie van willie wortel dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartverwaaijen Posted 25 mei 2007 Report Share Posted 25 mei 2007 Lol leuk verhaaltje in die bovenste link. Maarre ik weet niet wat ze met hypertoon in deze bedoelen. Als ze referen met hypertoon ten opzichte van de menselijke vloeistoffen klopt er iets niet. Zee water is namelijk isotoon aan het menselijk bloed(tenzei je de doode zee pakt). Daarom is zeewater ook een beter alternatief voor een infus dan kraanwater. Maar goed even 2 the point. Ik heb mijn oren inmiddels ook al een keer laten uitspuitn en heb van de docter zelfs een neusspray gehad die alle lucht gangen in die regio wijder open zou zetten. Maar ik heb eigenlijk zo mijn bedenkingen bij uitspuiten. Ik bedoel gehoorbeschadiging loop je op door harde muziek, ofterwijl veel lucht die tegen je trommelvlies beukt. Hoe goed kan het dan zijn om je oren met water schoon te spuiten?? Alsof je met een hogedrukspuit op een trommel staat te rossen Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 25 mei 2007 Report Share Posted 25 mei 2007 Maar ik heb eigenlijk zo mijn bedenkingen bij uitspuiten. Ik bedoel gehoorbeschadiging loop je op door harde muziek, ofterwijl veel lucht die tegen je trommelvlies beukt. Hoe goed kan het dan zijn om je oren met water schoon te spuiten??Alsof je met een hogedrukspuit op een trommel staat te rossen Yeah right, je moet ook niet de nozzle van je Karcher in je oor frotten man... En het klinkt IN je oor al gauw veel heftiger dan het is. 't Is heel simpel: dagje tevoren wat olie in je oren om de smurrie lekker te verzachten en dan de andere dag net iets harder dan met een douchestraaltje de boel eruit spoelen. Meer is het niet, als het goed is dan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 mei 2007 Report Share Posted 25 mei 2007 Met een druppelaartje twee Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartverwaaijen Posted 26 mei 2007 Report Share Posted 26 mei 2007 mh dus toch niet de karcher, dat was het punt nee maar even serrieus het klinkt en voelt als een gigantische takke herrie vind ik dat uispuiten, let wel de dokter heeft het gedaan niet ik zelf, en ja ik heb van te voren sla olie gebruikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 26 mei 2007 Report Share Posted 26 mei 2007 tegenwoordig word oorsmeer er veelal uitgezogen ipv gespoten. Je trommel vlies beschadigt voor zo ver ik weet niet snel maar de haartjes (receptoren) breken af en die zitten daarachter. Dit is wat ik denk wellicht even googelen voor de zekerheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartverwaaijen Posted 27 mei 2007 Report Share Posted 27 mei 2007 Ja klopt m44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 27 mei 2007 Report Share Posted 27 mei 2007 Misschien een nabehandeling met C37? Is dat geen gat in de markt? mvg RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 28 mei 2007 Report Share Posted 28 mei 2007 Een bekende van me hadden ze bij de apotheker 30% zoutzuur meegegeven om zijn oren uit te druppelen. Een klein foutje. Hij hoeft zich in ieder geval niet meer druk te maken over het stereobeeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts