Lars Posted 25 november 2001 Report Share Posted 25 november 2001 Hallo allemaal, Als het mee zit ga ik aanstaande zaterdag naar Kingaudio toe, om te luisteren naar een versterker. De Electrocompaniet ECI 2. Specs: klik hier maar. Wat vinden jullie van dit merk of deze type? Van wat ik er over gelezen hebt, zouden ze goed bij me luidsprekers kunnen passen en ook wel met de-nog-in-aanbouw interlink. Ik weet ook al dat dit merk alleen geballanceerde aansluitingen heeft, maar met een speciale opzet stukje kan het ook ongeballanceerd aangeloten worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 25 november 2001 Report Share Posted 25 november 2001 Beste Lars, Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hem er heel mooi uit vind zien. Het type ken ik verder niet, maar het merk heeft natuurlijk een reputatie om u tegen te zeggen. Veel plezier en succes, Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 26 november 2001 Author Report Share Posted 26 november 2001 Geplaatst door Michel:Beste Lars, Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hem er heel mooi uit vind zien. Het type ken ik verder niet, maar het merk heeft natuurlijk een reputatie om u tegen te zeggen. Hoi Michel, Dat ze een hele goeie reputatie hadden wist ik niet, voor mij is het ook een onbekend merk. Ze zijn schijnbaar zo goed dat er een fanclub is van dit merk, die zit verscholen in de homepage van Electrocompaniet. http://www.electrocompaniet.com/fanclub Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 november 2001 Report Share Posted 26 november 2001 Hoi, Lars Die versterker ziet er echt superfraai uit, d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tillie Posted 27 november 2001 Report Share Posted 27 november 2001 Zo, mijn eerste bericht hier... Na zeker al een jaar regelmatig het forum te hebben gelezen begint het ook bij mij te kriebelen... Maar genoeg over mezelf, nu over Electrocompaniet... Das toch wel erg mmoi spul he... Vooral de cd-speler... Qua uiterlijk dan, want ik heb het nog niet gehoord... Hoe klinkt Electrocompaniet eigenlijk klankmatig? Helder, transparant, donker, neutraal? En,ik ben al effe op zoek geweest naar een prijslijst, maar die kon ik niet vinden... Ik weet alleen dat het door hifi-notes wordt geimporteerd... Wie heeft er zo de prijzen? Groet, Tillie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 28 november 2001 Author Report Share Posted 28 november 2001 Hoi Tillie, Ik had al laatst ook eens de prijs gevraagd(bij HiFi-Notes) van de ECI 3, die kost 3350,- gulden. Voor mij nog iets TE duur. Die ik heel graag wil hebben is nieuw, dacht ik 2900,- gulden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 28 november 2001 Author Report Share Posted 28 november 2001 Geplaatst door Audiopaul: Ik ben benieuwd naar je luisterervaringen! Haha, dat doe ik wel. Ik schrijf wel een korte recensie/vergelijking erover op. Die man van Kingaudio zou mij bellen als de versterker al verkocht is aan 1 van de 2 mensen die mij voor zijn gegaan. Hoe het er nu voor staat, gaat het goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts