MEINDERT Posted 13 mei 2007 Report Share Posted 13 mei 2007 Wie kan mij helpen aan foto's van de binnenkant van een KRELL KSA 200. BVD Meindert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc The Hague Posted 13 mei 2007 Report Share Posted 13 mei 2007 De bovenste afbeelding is van een Krell KMA-100mk2. De onderste afbeelding is van een Krell KMA-200 Het zijn geen afbeeldingen van de versterker die je zoekt, maar zullen wel voor een groot gedeelte overeen komen. Marc ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 13 mei 2007 Report Share Posted 13 mei 2007 Meer KSA100 http://home.ca.inter.net/~lloyd.maclean/Krell/Krell.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
MEINDERT Posted 14 mei 2007 Author Report Share Posted 14 mei 2007 Bedankt alvast voor jullie reacties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MEINDERT Posted 20 mei 2007 Author Report Share Posted 20 mei 2007 Heeft niemand dan een foto van een KRELL KSA 200 dat kan ik bijna niet geloven. Daar zijn er toch genoeg van verkocht in de jaren 90'. GRAAG WAT MEER REACTIES AUB. Audiofiele groeten Meindert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 20 mei 2007 Report Share Posted 20 mei 2007 Googelen is niet zo moeilijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 20 mei 2007 Report Share Posted 20 mei 2007 binnenkant Lezen is daarentegen wel moeilijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MEINDERT Posted 12 juni 2007 Author Report Share Posted 12 juni 2007 Ik geef de moed maar op denk ik.want er is niemand die mij kan helpen met een paar foto,s. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc The Hague Posted 12 juni 2007 Report Share Posted 12 juni 2007 Heb nog eens flink ' ge-googled ' maar zonder resultaat !!! Mocht ik het alsnog tegenkomen zal ik het direct hier posten !! Marc ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
musfed Posted 13 juni 2007 Report Share Posted 13 juni 2007 Wel een plaatje van de 300 En eentje waar ik geen idee van heb welke serie het is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 juni 2007 Report Share Posted 13 juni 2007 Stuur gewoon een mailtje naar Krell. Die hebben vast wel wat dokumateriaal met foto's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc The Hague Posted 13 juni 2007 Report Share Posted 13 juni 2007 Vraag deze verkoper eens om het deksel te lichten Zou de binnenkant veel verschillen van de KSA 100 Mk2? De verkoper heeft een KSA-200s en is totaal anders van opbouw dan een ' oude ' KSA-200 De KSA-200 zit nog ( qua leeftijd ) voor de KSA-150 en KSA-250. Maar waarschijnlijk zullen ze wel de meeste overeenkomsten hebben !!! KSA-200 is van eind jaren 80 KSA-250 90 tot 93/94 KSA-150 91 tot 94 en later dus de S-series gevolgd door de FPB-series KSA-250 @Musfed De onderste afbeelding is van een Krell KSA-50s Marc ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MEINDERT Posted 14 juni 2007 Author Report Share Posted 14 juni 2007 Dank je voor jullie verdere reacties,ik wacht nog even af. Het probleem is ik woon in indonesie[sinds kort]en kan niet even langskomen,misschien in AUG moet ik toch naar nederland en kan ik even langs Herman van Dungen fietsen, misschien weet hij iets. MVGR Meindert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansvt Posted 17 juli 2007 Report Share Posted 17 juli 2007 Hier is die dan.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MEINDERT Posted 18 juli 2007 Author Report Share Posted 18 juli 2007 :DMooie foto Hansvt. Hier ben ik 2 jaar naar opzoek geweest. Maar nu eindelijk een foto waar ik iets aan heb. Mooie amp, zijn er te weinig van nog in gebruik schijnbaar. Dank je voor je reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 19 juli 2007 Report Share Posted 19 juli 2007 :DMooie foto Hansvt. Hier ben ik 2 jaar naar opzoek geweest. Maar nu eindelijk een foto waar ik iets aan heb. Mooie amp, zijn er te weinig van nog in gebruik schijnbaar. Dank je voor je reactie. Ik denk dat er maar weinig Krells naar de eeuwige jachtvelden zijn gegaan tot op heden, maar het is zowiezo lastig om inside pictures te vinden van dit soort versterkers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MEINDERT Posted 19 juli 2007 Author Report Share Posted 19 juli 2007 Ja ik denk ook dat vooral de oudere KSA niet makkelijk kapot gaan, amp voor het leven. Maar je moet hemel en aarde bewegen om er een foto van te krijgen,zelfs niet van Krell[geen bericht]. Toch nog een echte audiofiel die hem voor mij even openmaakte,waarvoor mijn hartelijke dank Zo zie je maar,je moet soms even volhouden. Arjen De Goeij ook jij bedankt voor je reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MEINDERT Posted 30 juli 2007 Author Report Share Posted 30 juli 2007 Ook wel leuk om te vermelden. Een kennis van mij kocht hier in Jakarta[indonesie] 5 naks waaronder 1 Dragon en 1 7E in zeer goede staat [heb ik zelf gezien en mogen beluisteren] voor nog geen 500 euro's. Zo zie je maar wonderen bestaan nog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 30 juli 2007 Report Share Posted 30 juli 2007 Wat is een nak? (buis?) gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 juli 2007 Report Share Posted 30 juli 2007 Wat is een nak? (buis?) gr hj Nakamichi Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 juli 2007 Report Share Posted 30 juli 2007 Wat is een nak? (buis?) gr hj nak Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 30 juli 2007 Report Share Posted 30 juli 2007 Wat is een nak? (buis?) gr hj nak Aha weer wat geleerd. gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
MEINDERT Posted 30 juli 2007 Author Report Share Posted 30 juli 2007 _< Schijnbaar zijn er nog mensen die niet weten wat een NAK is nou voor alle duidelijkheid, NAKAMICHI. Het zal wel aan mijn leeftijd liggen,maar de FIRATO bezoeker van weleer begrijpt het wel. Ik bedoel de doorgewinterde audiofiel. MVGR Meindert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 31 juli 2007 Report Share Posted 31 juli 2007 _< Schijnbaar zijn er nog mensen die niet weten wat een NAK is nou voor alle duidelijkheid,NAKAMICHI. Het zal wel aan mijn leeftijd liggen,maar de FIRATO bezoeker van weleer begrijpt het wel. Ik bedoel de doorgewinterde audiofiel. MVGR Meindert. Als ik me goed herinner liet Transtec (Nakamichi) de Firato na een tijdje links liggen en hield, samen met een aantal andere gerenommeerde hifi-merken, een aparte hifi-show in een hotel, ik dacht Novotel, in de buurt van de RAI. Zelf had ik de Firato na een paar keer ook wel gezien na het zoveelste rijtje "zwarte dozen op schappen" en zo hard mogelijk door elkaar blazende speakers van naast elkaar gelegen merken. De alternatieve shows, zoals bij Theo Pruys, waren voor de "doorgewinterde" audiofielen v Link to comment Share on other sites More sharing options...
MEINDERT Posted 31 juli 2007 Author Report Share Posted 31 juli 2007 Dat is zeker zo Audiopaul,ik kan me nog goed herinneren dat je daar gratis met de bus naartoe kon, vanaf de Firato. En zeker jij als SPHINX man zal je dat zeker herinneren. Ik weet nog als de dag van gisteren dat SPHINX daar stond met de B&W speakers. Ja dat was een heel andere tijd,ik denk daar nogal eens aan terug. Ik beleefde toen als beginnend audiofiel mijn hobby anders als tegenwoordig, wat niet wil zeggen dat ik er tegenwoordig geen lol meer in heb, maar dat was een[op audio gebied] andere tijd. Ik denk dat er meer zijn die er zo over denken. MVGR Meindert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts