Jump to content

FOTO'S

MEINDERT
 Share

FOTO'S  

8 members have voted

1. 1. KRELL KSA 200

• 0

Recommended Posts

:) Ja ik denk ook dat vooral de oudere KSA niet makkelijk kapot gaan, amp voor het leven.

Maar je moet hemel en aarde bewegen om er een foto van te krijgen,zelfs niet van Krell[geen bericht].

Toch nog een echte audiofiel die hem voor mij even openmaakte,waarvoor mijn hartelijke dank

Zo zie je maar,je moet soms even volhouden.

Arjen De Goeij ook jij bedankt voor je reactie.

Er is zover ik weet alleen een MAJOR issue met de KSA-300S, waar een ernstige productiefout in zit wat ernstige gevolgen heeft voor de levensduur van de versterker. Eigenlijk moeten ze allemaal worden nagekeken, maar Krell weigerde iedere aansprakelijkheid van de kosten daar dit aan het licht kwam na de garantieperiode (5 jaar). Kosten voor preventieve reparatie is toch wel vele honderden euro's had ik begrepen en absoluut iets om op te letten als je een 2e hands KSA-300S zou willen kopen. Persoonlijk zou ik die altijd mijden, mij te link allemaal. Met de oudere KSA-250 en nog iets oudere KSA-200 zijn naar mijn weten geen problemen bekend.

;)

_< <_< Schijnbaar zijn er nog mensen die niet weten wat een NAK is nou voor alle duidelijkheid,

NAKAMICHI.

Het zal wel aan mijn leeftijd liggen,maar de FIRATO bezoeker van weleer begrijpt het wel.

Ik bedoel de doorgewinterde audiofiel.

MVGR Meindert.

nakamichi is gewoon nakamichi.

je weet toch nog wel dat SPH daar stond met B's ? zo kunnen we alles wel af gaan korten en doen alsof je dan doorgewinterd bent.

de tijd van het leger met LUPA's en MIPAPO's heb ik achter me gelaten. ;)

hmmm volgens mij zeg ik niet dat je iemand kwetst :huh:

maar iemand eerst een doorgewinterde audiofiel noemen omdat ie een afkorting begrijpt die in een beperkte kring gebruikt word (we praten over een generatie denk ik zo) vind ik wat wenkbrauw-rijzend

( de een naar beneden en de ander naar boven , doe maar eens dan weet je wat ik bedoel)

nu weet zelfs de gemiddelde audiofiel het al. wat is het nou?

maar goed genoeg hierover denk ik anders word het weer een issue.

respect!

en de vriendelijke groeten terug