Andre Kel Posted 14 mei 2007 Report Share Posted 14 mei 2007 Hallo allemaal, na enige jaren van gezever van mijn kant over een nieuwe versterker, is het dan toch bijna zo ver. Andre gaat een nieuwe amp kopen. De keuze is eigenlijk best opvallend, daar ik er ooit voor gekozen heb om 'm niet te kopen na een verglijkende test. Tja een van de oorzaken achteraf dat er weinig verschil te horen was, lag aan mijn toenmalige cd speler (Denon dcd1560). Toen ik deze verving voor mijn huidige Sony scd77es ging er een wereld voor mij open. Feit was dat ik erg lang naar een speler had zitten luisteren die mij eigenlijk verveelde. Vervolgens ben ik verhuist en de acoustiek van mijn huidige woonkamer is veel meer absorberend waardoor ik laag miste. Actief filter gekocht voor de matrix 800 serie (staat nu te koop), hier ging het laag wel mee vooruit. De laatste tijd begon ik de luxmannen wat traag en weinig sprankelend te vinden. Heb nu een aanbetaling gedaan op een, en daar komt ie, Audio Analogue Meastro. Wetende wat deze jongen kan, is ie binnenkort hopenlijk de mijne. Als ie er is laat ik jullie zeker weten hoe hij bevalt. Leuk ook om te zien dat Erik ook een nieuwe amp gaat kopen. Dames en Heren, Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartverwaaijen Posted 15 mei 2007 Report Share Posted 15 mei 2007 je hebt het over een versterker uit friesland?? zo ja dan veel succes. Het is een aardige man en mijn versterker komt er ook vandaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sietse Posted 15 mei 2007 Report Share Posted 15 mei 2007 Al het goede komt uit Friesland..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 16 mei 2007 Author Report Share Posted 16 mei 2007 Het is inderdaad via de 2e hands van hear gegaan en ja hij komt uit friesland. Ach ja, maar de versterker komt uit Italie..... . Wordt nu erg ongeduldig. Het kan volgende week al zo ver zijn. Ligt even aan de financien. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts