Jump to content

Het nieuwe beeldscherm

olivetti
 Share

Recommended Posts

Ik dacht dat dit item wel geplaatst kon worden in het Algemene Onderwerpen draadje maar misschien is het te algemeen en staat het te veraf van de gemiddelde muziek liefhebber. Misschien heeft niemand geduld gehad om het filmpje te openen en helemaal af te kijken, misschien vergis ik mij mateloos en is het inderdaad niet zo interessant als ik denk of wellicht werkt het linkje niet goed. In ieder geval snap ik het niet helemaal, zo'n zestig mensen die het item openen en NUL reakties. Ik had iets anders verwacht in het tijdperk van Ipods, Squeezeboxen en andere computergerelateerde onderwerpen.

Misschien zijn luidsprekerkabelvandegrondhouders toch veel interessanter!

Ik had het filmpje al eens gezien, maar ik kon hem nu beter volgen qua woorden. Ik vind het erg gaaf om te zien dat zoiets al mogelijk is. Voor mij mag je dit soort nieuwtjes blijven posten!

Voor het gebruik bij een muziekcollectie zie ik er helemaal geen toegevoegde waarde in.

Maar om te gebruiken bij welke CAD-applicatie dan ook, of grafische bewerkingsprogramma lijkt het me wel handig.

Het is wel een soort van "back to the drawingboard" in de meest letterlijke zin, want als gebruiksmogelijkheid op een laptop of 21 inch scherm(pje) is het tamelijk onzinnig.

Het ziet er in ieder geval interessant genoeg uit om de ontwikkeling ervan in de gaten te houden. Door de ongetwijfeld hoge en kostbare hardware-eisen is het voorlopig nog niet echt commercieel interessant, vermoed ik.

• 2 weeks later...