olivetti Posted 17 mei 2007 Report Share Posted 17 mei 2007 http://www.ted.com/index.php/talks/view/id/65 Je kunt hier een prachtige demonstratie zien (uit 2006) van een nieuwe manier van het gebruik van het beeldscherm. Ik ben erg onder de indruk geraakt. Je zou zelfs weer handmatig door je mp3 verzameling kunnen bladeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olivetti Posted 21 mei 2007 Author Report Share Posted 21 mei 2007 Ik dacht dat dit item wel geplaatst kon worden in het Algemene Onderwerpen draadje maar misschien is het te algemeen en staat het te veraf van de gemiddelde muziek liefhebber. Misschien heeft niemand geduld gehad om het filmpje te openen en helemaal af te kijken, misschien vergis ik mij mateloos en is het inderdaad niet zo interessant als ik denk of wellicht werkt het linkje niet goed. In ieder geval snap ik het niet helemaal, zo'n zestig mensen die het item openen en NUL reakties. Ik had iets anders verwacht in het tijdperk van Ipods, Squeezeboxen en andere computergerelateerde onderwerpen. Misschien zijn luidsprekerkabelvandegrondhouders toch veel interessanter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proprius Posted 21 mei 2007 Report Share Posted 21 mei 2007 Ik had het filmpje al eens gezien, maar ik kon hem nu beter volgen qua woorden. Ik vind het erg gaaf om te zien dat zoiets al mogelijk is. Voor mij mag je dit soort nieuwtjes blijven posten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 22 mei 2007 Report Share Posted 22 mei 2007 Voor het gebruik bij een muziekcollectie zie ik er helemaal geen toegevoegde waarde in. Maar om te gebruiken bij welke CAD-applicatie dan ook, of grafische bewerkingsprogramma lijkt het me wel handig. Het is wel een soort van "back to the drawingboard" in de meest letterlijke zin, want als gebruiksmogelijkheid op een laptop of 21 inch scherm(pje) is het tamelijk onzinnig. Het ziet er in ieder geval interessant genoeg uit om de ontwikkeling ervan in de gaten te houden. Door de ongetwijfeld hoge en kostbare hardware-eisen is het voorlopig nog niet echt commercieel interessant, vermoed ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olivetti Posted 22 mei 2007 Author Report Share Posted 22 mei 2007 Het lijkt mij juist een hele mooie interfacemogelijkheid tussen muziek die je op een harddisk opgeslagen hebt en de info die daarbij hoort. Ik hou er zelf nog al van om door mijn laden met cd's te bladeren en er dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 31 mei 2007 Report Share Posted 31 mei 2007 Door je digitale foto's bladeren vanuit de losse pols lijkt mij ook fantastisch. klik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts