luckystar Posted 18 mei 2007 Report Share Posted 18 mei 2007 Ik heb dit vandaag meegekregen in de hifiwinkel om te testen. Een review op: http://www.soundstage.com/revequip/weaver13.htm dat klinkt veelbelovend maar ik ben toch zeer kritisch... Hoe meer componenten, hoe meer vervormd je geluid zou ik denken kent iemand dit ding? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 mei 2007 Report Share Posted 18 mei 2007 dat klinkt veelbelovend maar ik ben toch zeer kritisch... Hoe meer componenten, hoe meer vervormd je geluid zou ik denken Waarom zouden meer componenten per definitie voor meer vervorming zorgen? Ik kan me zo voorstellen dat sommige componenten vervorming juist tegengaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckystar Posted 18 mei 2007 Author Report Share Posted 18 mei 2007 dat klinkt veelbelovend maar ik ben toch zeer kritisch... Hoe meer componenten, hoe meer vervormd je geluid zou ik denken Waarom zouden meer componenten per definitie voor meer vervorming zorgen? Ik kan me zo voorstellen dat sommige componenten vervorming juist tegengaan... als die componenten ook effectief functioneel zijn zoals een voorversterker. Tja, ik zal wel zien als ik dit weekend wat tijd vind om echt te luisteren en te testen. Ik heb het ding al op zijn plaats gezet; ziet er wel strak uit vind ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts