Edwin Snoek Posted 21 mei 2007 Report Share Posted 21 mei 2007 Kan je een interlink ook als digitale coax kabel gebruiken tussen een CDspeler en een DAC??? ja hoor, dat kan prima. Je zou dan gelijk even kunnen testen welke interlink het beste klinkt. Sommige goedkope interlinks willen het geluid nogal eens rauwig laten klinken in het hoog als digitale kabel. Dan is vaak 'optisch' weer beter. Een andere optie is een meter 75 0hm antennekabel van goede kwaliteit kopen en daar 2 metalen tulpstekkers op solderen. Dan heb je in ieder geval al een goede basisinterlink voor 'digitaal'. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 21 mei 2007 Report Share Posted 21 mei 2007 Springair springt er wel uit met de vraag prijs (2 maal zo hoog). Een 1 meter RCA s/pdif kost 46,71 euro bij de fabrikant (komt nog wel transport en misschien btw bij). Op HT forum hebben ze regelmatig powerbuys gedaan, daar weten ze wel waar je de kabel goedkoper kunt kopen (en soms biedt iemenand nog een kabel aan). Er is een NL imprteur Heb er zelf overigens al 3 picje Maar nogmaals tis gewoon Canare met een ander kleurtje, in Wassenaar te koop voor 22 euro (kun je gewoon afhalen aan de deur na afspraak, of je laat het opsturen) Edit. Je kunt dus ook hier terecht http://www.hifisupply.nl/web/Digitale_inte...rp_10_10-1.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 21 mei 2007 Report Share Posted 21 mei 2007 Waarom vragen mensen toch altijd waarom? :D daarom Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 21 mei 2007 Report Share Posted 21 mei 2007 ik gebruik al jaren dit (zal het merk even voor jullie opzoeken) mvg RastaPhil fck das een kleine foto (muntstuk is 50 eurocent) Berkenhoff & Drebes 2.3L/7.3, 50 Ohm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 22 mei 2007 Report Share Posted 22 mei 2007 Ja, bedankt. Dat had ik wel gelezen, maar ook dit vond ik nietszeggend. Ok, bedankt CJ voor het compliment. Weetje, dit negativisme en zuurpruimerij zoals jij o.a. steeds ter berde brengt geven mij geen enkel idee meer om nog moeite voor dit forum te doen. Bedankt voor het verzieken van dit draadje, het had ook leuk kunnen worden Stel dus voor dat JIJ hier dan maar eens een cursus kabelsolderen gaat geven om het weer wat op te vrolijken Nou nou. Ik was mij niet bewust van het verzieken van dit topic. Zoals jij reageerde met, ''ik zal er eens over nadenken'', gaf mij een gevoel dat jij de topicstarter niet serieus nam. En als er iemand bij mij komt, die zelf de soldeerbout niet kan hanteren, ben ik bereid hem daarbij te helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts