Johan Posted 27 november 2001 Report Share Posted 27 november 2001 Wie o wie kan mij helpen aan een site waar ik technische info ed. kan vinden mbt. Sumo producten? Ik ben al geruime tijd aan het surfen echter zonder enig resultaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 november 2001 Report Share Posted 27 november 2001 Beste Johan, Volgens mij bestaat het merk niet meer, het werd destijds ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted 27 november 2001 Author Report Share Posted 27 november 2001 Beste Audopaul, Ik ben in het bijzonder op zoek naar technische info mbt. de Athene vv. Ik weet dat deze ooit uitgebreid getest is in Homestudio, heb deze ook altijd netjes bewaard maar blijkbaar ben ik onlangs iets te enthousiast aan het opruimen geweest en je raad het al.... enkele exemplaren weggegooit stom stom stom stom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 27 november 2001 Report Share Posted 27 november 2001 Beste Johan, Ik heb uit de Homestudio van okt. 1990 een test van de Sumo Athena v.v. en de Nine Klasse A e.v. (van Menno van der Veen) Uit de HVT van dec. 1992 heb ik een test van de Sumo Athena II v.v. en Polaris II e.v. (door Peter van Willenswaard) en van diverse types heb ik specs uit een koopgids van 1989 van Homestudio. Zeg maar wat je zoekt en ik douw de zaak onder de scanner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted 28 november 2001 Author Report Share Posted 28 november 2001 Beste Audiopaul, Ik zou het vinden als jij mij de testen en de specs van de Athene wilt mailen. Heb ik weer wat te lezen, wordt 's-avonds toch al vroeg donker dus komt goed uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts