Andre Kel Posted 25 mei 2007 Report Share Posted 25 mei 2007 Hallo, bij deze een vraag. Omdat ik een nieuwe versterker gekocht heb, gaat mijn Luxman weg. Nou gaat het hier alleen nog om een eindversterker van het type M-03. Nadeel is dat hij schade heeft. Is waarschijnlijk een keer uit iemands handjes gevallen (niet die van mij) en heeft schade rechts voor en een van de draaiknopjes zit los. Daar bedoel ik het knopje zelf mee niet de potmeter. Verder is de amp vorig jaar schoongemaakt en na gekeken. Werken doet ie perfect! Wat kan ik er nog voor vragen? Is 350 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 25 mei 2007 Report Share Posted 25 mei 2007 Hallo, bij deze een vraag. Omdat ik een nieuwe versterker gekocht heb, gaat mijn Luxman weg. Nou gaat het hier alleen nog om een eindversterker van het type M-03. Nadeel is dat hij schade heeft. Is waarschijnlijk een keer uit iemands handjes gevallen (niet die van mij) en heeft schade rechts voor en een van de draaiknopjes zit los. Daar bedoel ik het knopje zelf mee niet de potmeter. Verder is de amp vorig jaar schoongemaakt en na gekeken. Werken doet ie perfect! Wat kan ik er nog voor vragen? Is 350 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc The Hague Posted 26 mei 2007 Report Share Posted 26 mei 2007 Lastig ..... gewoon om het feit dat de Lux schade heeft. Niet iedereen wil natuurlijk hifi aanschaffen die zichtbare schade heeft, dus zal je een advertentie moeten plaatsen met duidelijke foto's van zijn tekortkomingen dat de koper weet waar hij aan toe is. Begin jaren 90 heb ik er ook 1 gehad ( M-03b, de zwarte ) en destijds verkocht voor ik meen iets van DFL 1250,-. Maar dat deze versterker goed is, is 1 ding dat zeker is. Klankmatig een topper en genoeg power om controle over de luidsprekers te houden. Heeft destijds plaats gemaakt voor een Nakamichi PA-7 die net even wat meer muziek liet horen dan de Lux. Sucses met de verkoop .. Marc .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts