HifiEddy Posted 5 juni 2007 Report Share Posted 5 juni 2007 Ik wil een subwoofer aansluiten ter suppletie van mijn MG12s. Ik draai op de voorversterker uitgangen van mijn Electrocompaniet ECI4 naar mn AW180 mono's, dus heb nog een stereo uit over waar hij op aangesloten kan worden. Enige idee of dit gaat lukken? En zo ja, of de SONY SA-WX900 een goede optie zou kunnen zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Ik wil een subwoofer aansluiten ter suppletie van mijn MG12s. Ik draai op de voorversterker uitgangen van mijn Electrocompaniet ECI4 naar mn AW180 mono's, dus heb nog een stereo uit over waar hij op aangesloten kan worden. Enige idee of dit gaat lukken? En zo ja, of de SONY SA-WX900 een goede optie zou kunnen zijn? Ik denk niet dat het een goede optie is. Subwoofers in combinatie met Maggies is een zeer lastige combinatie. Je zult een subwoofer moeten hebben die je echt zeer exact kan afregelen, een REL ST-serie sub komt dan al snel in me op. Het meest optimale met een magnetostaat blijken toch de subwoofers die servo-controlled zijn, maargoed, dan zal je waarschijnlijker dieper in de buidel moeten tasten dan je lief is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Zou ik aan de markt zijn voor mijn MG12s te ondersteunen door een serieuze sub, zou ik voor een VELODYNE SPL-800R gaan. (ps.: mocht je je ECI-4 willen inruilen voor een voorversterker, laat me dat even weten, ok? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HifiEddy Posted 6 juni 2007 Author Report Share Posted 6 juni 2007 @ Erjee, Was er nog niet zo actief mee bezig, maar dat is wel een serieuze optie die ik overweeg. Had jij suggesties en/of interesse in de schone EC? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Mijn ECI-3 zingt geweldig, maar niet zo luid. De ECI-4 heeft toch wel meer reserves. Dus ja; heb wel serieus interesse maar zeker geen haast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HifiEddy Posted 7 juni 2007 Author Report Share Posted 7 juni 2007 @ Erjee Mail anders even want je mailbox accepteert geen Pmmetjes... everdoner @gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 7 juni 2007 Report Share Posted 7 juni 2007 Hoi Eddy, check your mail. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts