rinussie Posted 5 juni 2007 Report Share Posted 5 juni 2007 Er is een levendige markt voor kabels ls. zowel als interlinks. Maarrr, wat is nou eigenlijk de gemiddelde levensduur van z o,n kabel??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 5 juni 2007 Report Share Posted 5 juni 2007 Er is een levendige markt voor kabels ls. zowel als interlinks. Maarrr, wat is nou eigenlijk de gemiddelde levensduur van z o,n kabel??? Ongeveer 2500 uur en dan moet je de inwendige bekabeling vervangen, want die is dan uitgedroogd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 juni 2007 Report Share Posted 5 juni 2007 Er is een levendige markt voor kabels ls. zowel als interlinks. Maarrr, wat is nou eigenlijk de gemiddelde levensduur van z o,n kabel??? Ongeveer 2500 uur en dan moet je de inwendige bekabeling vervangen, want die is dan uitgedroogd... Dus jij koopt 3 keer per jaar nieuwe kabels? Dure hobby, zeker als je Heaven's Gate blijft kopen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 5 juni 2007 Report Share Posted 5 juni 2007 Er is een levendige markt voor kabels ls. zowel als interlinks. Maarrr, wat is nou eigenlijk de gemiddelde levensduur van z o,n kabel??? Ongeveer 2500 uur en dan moet je de inwendige bekabeling vervangen, want die is dan uitgedroogd... Dus jij koopt 3 keer per jaar nieuwe kabels? Dure hobby, zeker als je Heaven's Gate blijft kopen... Goede kabels, als je ze niet beschadigd, gaan m.i. jaaaaaaaaaaaren mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 juni 2007 Report Share Posted 5 juni 2007 Er is een levendige markt voor kabels ls. zowel als interlinks. Maarrr, wat is nou eigenlijk de gemiddelde levensduur van z o,n kabel??? Ongeveer 2500 uur en dan moet je de inwendige bekabeling vervangen, want die is dan uitgedroogd... Dus jij koopt 3 keer per jaar nieuwe kabels? Dure hobby, zeker als je Heaven's Gate blijft kopen... Goede kabels, als je ze niet beschadigd, gaan m.i. jaaaaaaaaaaaren mee. Gelukkig wel. Hoewel: anders zou ik bij een kabelproducent gaan werken. Ik weet er nog wel een in de regio... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 5 juni 2007 Report Share Posted 5 juni 2007 Er is een levendige markt voor kabels ls. zowel als interlinks. Maarrr, wat is nou eigenlijk de gemiddelde levensduur van z o,n kabel???Ongeveer 2500 uur en dan moet je de inwendige bekabeling vervangen, want die is dan uitgedroogd... Maar je kunt toch na 2500 speeluren de elektronen wat pepmiddel geven?Bijvoorbeeld door echte muziek door de bedrading te sturen i.p.v. in slaap sussende audiofiele zooi? (wel op de richting letten natuurlijk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 juni 2007 Report Share Posted 5 juni 2007 Er is een levendige markt voor kabels ls. zowel als interlinks. Maarrr, wat is nou eigenlijk de gemiddelde levensduur van z o,n kabel???Ongeveer 2500 uur en dan moet je de inwendige bekabeling vervangen, want die is dan uitgedroogd... Maar je kunt toch na 2500 speeluren de elektronen wat pepmiddel geven?Bijvoorbeeld door echte muziek door de bedrading te sturen i.p.v. in slaap sussende audiofiele zooi? (wel op de richting letten natuurlijk) Even direct achter de trafo hangen en kortsluiten. Meteen wakker, die luie electronen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 5 juni 2007 Report Share Posted 5 juni 2007 Er is een levendige markt voor kabels ls. zowel als interlinks. Maarrr, wat is nou eigenlijk de gemiddelde levensduur van z o,n kabel??? Ongeveer 2500 uur en dan moet je de inwendige bekabeling vervangen, want die is dan uitgedroogd... Dus jij koopt 3 keer per jaar nieuwe kabels? Dure hobby, zeker als je Heaven's Gate blijft kopen... Dus jij ziet het onderscheid niet tussen een onzinnige vraag en een dure hobby? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Ik leg mijn koper interlinks als ik ze niet gebruik altijd in de koelkast, het vakje waarin de groente ook langer goed blijft. Voor mijn zilver luidsprekerkabels blijkt dit niet te werken, die hebben meer baat bij de diepvries (-18c) Ontdooien doe ik wel via de koelkast. Als je weet dat je 's avonds een CD wilt luisteren dan is het 's ochtends even een kwestie van de luidsprekerkabel uit de diepvries halen. Daar wen je heel snel aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Let er wel op, dat je de kabels linksom op rolt. Dus "tegen de klok in" oprollen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Dus gemiddeld: levenslang Groeten Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Dus gemiddeld: levenslangMaar betreft het dan het leven van de gebruiker of het "leven" van het gebruikte?Of is dat alleen een interessante vraag voor iemands erfgenamen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Heb wel eens gelezen, en dat werd bevestigd door andere gebruikers, dat Monster kabel er mee ophield met als oorzaak oxidatie van de geleider die in een groene substantie was veranderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Heb wel eens gelezen, en dat werd bevestigd door andere gebruikers, dat Monster kabel er mee ophield met als oorzaak oxidatie van de geleider die in een groene substantie was veranderd. Dit is inderdaad eens voorgekomen met een luidsprekerkabel die nu als OMC bekend staat, gezien de levenslange garantie is deze groene kabel om te ruilen voor een nieuw stuk dat wel koperkleuruig is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Er is een levendige markt voor kabels ls. zowel als interlinks. Maarrr, wat is nou eigenlijk de gemiddelde levensduur van z o,n kabel??? Ongeveer 2500 uur en dan moet je de inwendige bekabeling vervangen, want die is dan uitgedroogd... Dus jij koopt 3 keer per jaar nieuwe kabels? Dure hobby, zeker als je Heaven's Gate blijft kopen... Goede kabels, als je ze niet beschadigd, gaan m.i. jaaaaaaaaaaaren mee. Gelukkig wel. Hoewel: anders zou ik bij een kabelproducent gaan werken. Ik weet er nog wel een in de regio... Maakt blauwe kabels? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Ik heb laatst een set interlinks gekocht voor 1/4e van de prijs, maar dat was omdat ze bijna over de uiterste verkoopdatum waren Ze beginnen nu wel een beetje bedorven te klinken trouwens.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Ik heb laatst een set interlinks gekocht voor 1/4e van de prijs, maar dat was omdat ze bijna over de uiterste verkoopdatum waren Ze beginnen nu wel een beetje bedorven te klinken trouwens.. Net als die stroom die over de datum is en dan gaat stinken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 ehhh je kabels een nachtje in de diepvries .... probeer het maar eens .... groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Ik heb laatst een set interlinks gekocht voor 1/4e van de prijs, maar dat was omdat ze bijna over de uiterste verkoopdatum waren Ze beginnen nu wel een beetje bedorven te klinken trouwens.. Net als die stroom die over de datum is en dan gaat stinken? De stroom is nog goed: ik snuffel dagelijks even aan het stopkontakt.. Sjonge, wat zijn we weer lollig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Heb wel eens gelezen, en dat werd bevestigd door andere gebruikers, dat Monster kabel er mee ophield met als oorzaak oxidatie van de geleider die in een groene substantie was veranderd. Dit is inderdaad eens voorgekomen met een luidsprekerkabel die nu als OMC bekend staat, gezien de levenslange garantie is deze groene kabel om te ruilen voor een nieuw stuk dat wel koperkleuruig is Levenslange garantie op het voorkomen van groene stroom. Daar zullen ze bij Greenpeace niet vrolijk van worden. Audiofielen en stroom...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 Er is een levendige markt voor kabels ls. zowel als interlinks. Maarrr, wat is nou eigenlijk de gemiddelde levensduur van z o,n kabel??? Ongeveer 2500 uur en dan moet je de inwendige bekabeling vervangen, want die is dan uitgedroogd... Dus jij koopt 3 keer per jaar nieuwe kabels? Dure hobby, zeker als je Heaven's Gate blijft kopen... Goede kabels, als je ze niet beschadigd, gaan m.i. jaaaaaaaaaaaren mee. Gelukkig wel. Hoewel: anders zou ik bij een kabelproducent gaan werken. Ik weet er nog wel een in de regio... Maakt blauwe kabels? Vast wel... Volgens mij maken ze kabels in verschillende kleuren... Maar welke fabrikant had jij in gedachten dan? Ik heb laatst een set interlinks gekocht voor 1/4e van de prijs, maar dat was omdat ze bijna over de uiterste verkoopdatum waren Ze beginnen nu wel een beetje bedorven te klinken trouwens.. Net als die stroom die over de datum is en dan gaat stinken? De stroom is nog goed: ik snuffel dagelijks even aan het stopkontakt.. Sinds wanneer komt er stroom uit een stopcontact dan? Ja, als je er een apparaat op aansluit en dat apparaat aanzet, maar dan kun je niet meer met je neus bij het stopcontact... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 stop contact is dat een kluizenaars term? wel eens van een wandcontactdoos gehoord niet in de wandcontactdoos stoppen anders word je inter- link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 stop contact is dat een kluizenaars term? wel eens van een wandcontactdoos gehoord Ja, maar dat is geneuzel over een naam. Ik had het over het verschil tussen stroom en spanning... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 hmmm wederom niet correct. je had het over stroom en dat dat pas loopt wanneer je er een apparaat op aansluit. niet boos worden ik plaag maar een beetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 juni 2007 Report Share Posted 6 juni 2007 hmmm wederom niet correct. je had het over stroom en dat dat pas loopt wanneer je er een apparaat op aansluit. niet boos worden ik plaag maar een beetje Ja, maar jullie hadden het over stroom, waar jullie (net zoals in die reclame) spanning bedoelden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts