demon Posted 30 november 2001 Report Share Posted 30 november 2001 ik ben op zoek naar een cd-speler voor een maat van mij tot 1000 piek het is om een nieuwe set op te starten zeg maar het enige wat blijft staan zijn zijn luidsprekers en deze zijn van eltax 2e hands is niet erg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 1 december 2001 Report Share Posted 1 december 2001 Hoi Demon, Misschien de NAD C541 die ik heb. Is heel goed, maar dat zullen er wel van hun CD-speler zeggen. Kost 1199,- gulden. Klinkt helder, heeft een wijde en diepe geluidsbeeld, met heel weinig vervorming. Hij zal het moeten proberen met Eltax, ik heb dat merk nog nooit beluisterd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 december 2001 Report Share Posted 1 december 2001 Als je 1000 piek hebt te spenderen aan een CD-speler kun je in het 2dehandscicuit echt heel veel vinden. De vraag is hoe die moet klinken. Analitisch neutraal komen NAD en Rotel goed uit de bus. Warm en muzikaal kom je bijv. bij Marantz aan je trekken. ook hier is het weer het verhaaltje over de combinatie die 't doet. Let er wel op dat veel exoten gebruik maken van Philipsloopwerken die zondermeer geweldig zijn, echter door de kleinere produktieaantallen vaak toch te duur zijn voor wat ze bieden. Een Exoot is dus niet altijd wat je wil hebben. Sommigen maken gebruik van standaard electronica in een nieuw jasje. Dat is jammer, want je zult er wel veel meer voor neer moeten tellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 1 december 2001 Author Report Share Posted 1 december 2001 nou henk je had een leuke suggestie het is namelijk de cambridge cd2 geworden hij had hem daar beluisterd en was meteen verkocht en naar enig onderhandelen de cd speler ook handelen dan wel op zijn audio selectiefs maar toch het enige jammere is dat het display gek is nou jah dat zijn de meeste audiofielen ook dus dat maakt niet zoveel uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 7 december 2001 Author Report Share Posted 7 december 2001 en dan vul ik hem nu even aan wat zou hier een leuke versterker bij zijn mijn maat luisterd vooral rock het mag max duizend piek kosten en nog steeds is 2ehands ook goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 8 december 2001 Report Share Posted 8 december 2001 Beste Demon, AMC maakt heel leuk spul voor weinig geld. Is een NAD spin-off met nagenoeg hetzelfde uiterlijk en dezelfde kwaliteit maar met een lager prijskaartje. Ze maken een mooie geintegreerde versterker (type 2100 of 3100, 1 van de 2 is het). Via internet kopen maakt hem nog voordeliger. Hoe het dan met beveiliging qua betaling zit durf ik echter niet te zeggen... Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 8 december 2001 Author Report Share Posted 8 december 2001 hij heeft de eltax silverstone 200 en zoals ik al zei mag ie 1000 piek kosten en michel heb je daar ook een internetadres van ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 december 2001 Report Share Posted 8 december 2001 Ik ben dan wel niet Michel maar de AMC homepage vind je HIER. Trouwens kun je zelf ook de meeste merken terugvinden via de link die Ome Henk ook veel gebruikt, nl. die van Audiolinks Link to comment Share on other sites More sharing options...
dewa Posted 8 december 2001 Report Share Posted 8 december 2001 Geplaatst door audiofreak:Sorry vergat nog wat. Bij deze zaak kun je ook 2e hands TJOEB '99 en TJOEB '98 kopen.Deze zijn 100 % in orde. Ook heb je garantie erop. Of ga naar de HIFIWINKEL in EINDHOVEN op de stratumsedijk. Deze zaak IS D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaap Bruinsma Posted 8 december 2001 Report Share Posted 8 december 2001 Ziet er niet l*llig uit zeg! Mooi ding om te zien. Dat gevoel van "WOW" had ik ook bij het zien van de Dyaudio A82's, die hebben ook een baspoort waar je bijna je hoofd in kunt steken Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 8 december 2001 Author Report Share Posted 8 december 2001 Weet je de klanke eigenschappen van deze speaker ja het is een leuke allround speaker waar het laag vrij duidelijk aanwezig is en het midden hoog soms wel eens iets minder uit de verf komt waar ik persoonlijk de interne bekabeling wel de schuld van wil geven en jongens het nivo gaat weer omhoog houden zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 8 december 2001 Report Share Posted 8 december 2001 Geplaatst door Ome Henk:Beste demon, ..... Overigens is er best wel iets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 8 december 2001 Report Share Posted 8 december 2001 Geplaatst door demon: handelen dan wel op zijn audio selectiefs maar toch Nou wordt ik toch wel errug nieuwsgierig naar dat handelen op z'n AudioSelectiefs'. Maar toch ... Maarten PS. Gefeliciteerd met de aanwinst ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 9 december 2001 Author Report Share Posted 9 december 2001 ja bij audioselectief handelen ze wel eens zo van boven naar beneden dat is neem ik aan a.s logica Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted 11 december 2001 Report Share Posted 11 december 2001 Weet het nog niet helemaal zeker, maar ik denk erover om mijn Rotel 971 (ca. NLG 1.600,=) van 2 jaar oud in te ruilen tegen iets ander moois. Klinkt mooi sprankelend vooral ook met HDCD's. Laat maar weten of je eventueel geinteresseerd bent, dan kunnen we wellicht eens verder praten. Groeten Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 12 december 2001 Author Report Share Posted 12 december 2001 in de tussentijd cd speler al aangeschaft en kijken nu dus verder voor een leuke versterker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 12 december 2001 Report Share Posted 12 december 2001 Beste Demon, Een beetje laat antwoord, maar beter laat dan nooit moet je maar denken. AMC heeft op dit moment drie geintegreerde versterkers: De 3020 (2 x 20 Watt), de 3050 (2 x 50 Watt) en de 3100 (mag je 2 x raden hoeveel Watt ) Omdat ze in Taiwan in elkaar zijn geschroeft, zijn ze een stuk goedkoper dan NAD (en een aantal anderen). Zo past de 3050 precies binnen het budget van je maat. zie bijvoorbeeld HIER Een vriend van me heeft de 3020 staan met Hepta Spring Excellence luidsprekers. In zijn huiskamer van 8 x 5 meter kan hij het volume niet helemaal opendraaien (te hard!) Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 12 december 2001 Author Report Share Posted 12 december 2001 en waar zijn die dan te beluisteren ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 13 december 2001 Report Share Posted 13 december 2001 Beste Demon, De importeur vind je HIER, zij kunnen je zeker aan adressen helpen. Overigens staat bij heel veel betere HiFi-winkels het spul op de planken... Succes/Groet, Michel N.B. Ik vind zojuist ook nog DEZE SITE. Als ik me niet vergis liggen Groningen en Winschoten redelijk in de buurt van Sneek... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts